Tefal C41806 Intensity koekenpan 28 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal C41806 Intensity koekenpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

chantal 01-02-2022

Fijne pan

Wat een fijne pan! Hij bakt niet snel aan, maar wordt wel snel heet. Aan de rode stip kan je makkelijk zien of de boter al heet genoeg is.
Hij is ook heel glad, waardoor hij heel makkelijk schoon te maken is.

Pluspunten

• rode stip om te zien of hij al warm genoeg is
  • bakt niet snel aan
  • makkelijk schoon te maken

Loes 31-01-2022

Goede koekenpan

Deze Tefal Intensity is een fijne koekenpan. Wij gingen over op inductie dus het was tijd voor nieuwe pannen. Ik heb ook de Tefal intensity wokpan. Ik heb er al van alles in gebakken van kip tot pannenkoeken. Het klopt dat je minder olie hoef te gebruiken ivm de goede anti-aanbaklaag. Luxe dat de pan aangeeft wanneer dat de pan voldoende warm is door middel van de rode cirkel. Aanrader!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Minder olie nodig
  • Handige temperatuur-cirkel

Minpunten

• De pan is wel wat zwaar

MariekeGO 30-01-2022

De Intensity Koekenpan is mijn nieuwe favoriete koekenpan! Mijn oude koekenpan was al zeker 15 jaar oud dus het was tijd voor een upgrade. De kwaliteit is erg goed en ik gebruik de pan bijna iedere dag sinds ik hem heb met verschillende producten zoals groente, ei, vlees etc. De pan is degelijk, maar niet te zwaar om te tillen met één hand. De handvat zat bij aankomst wel iets los dus deze heb ik nog zelf moeten aandraaien met de schroevendraaier. De antiaanbaklaag is voor mij perfect, het is zeker een uitkomst dat ik hierdoor minder olie hoef te gebruiken ten opzichte van mijn oudere pannen. Het is ook erg fijn dat de rode cirkel in het midden van de pan aangeeft wanneer dat de pan opgewarmd is. Ik kan deze pan aan iedereen aanraden.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Warmt goed op
  • Niet zwaar

Minpunten

• Handvat zat een beetje los

Adri 30-01-2022

Ideale koekenpan

Hele fijne pan in gebruik en mijn eten bakt niet aan. Helemaal handig voor het bakken van gebakken aardappels, omelet voor meerdere mensen, gebakken champignons etc. De pan is niet praktisch als je fornuis relatief klein is, dan past het niet goed. Maar voor mij is deze pan perfect, had ik veel eerder moeten kopen. Verder is de kwaliteit erg goed; er past genoeg eten in. Ik zou de pan ook zeker aanraden.

Pluspunten

• Mooi groot
  • Kwalitatief goed
  • Stevig

r****@m************* 29-01-2022

Al langere tijd opzoek naar pannen om de oude koekenpannen en wok te vervangen. Met alle informatie over PFAS en de angst voor klassieke anti-aanbrak lagen deze pan mogen testen. Eerste wat opviel was dat het handvat vrij los zat aan de pan. Gelukkig kan je dit eigenhandig met een schroevendraaier vast zetten. En het handvat bleef ook naar herhaaldelijk gebruik goed vast zitten. De pan is vrij licht maar warmt razendsnel op op de inductie kookplaat. Mooie vlakke bodem welke niet krast op de plaat. De anti-aanbak eigenschappen zijn top zelfs met weinig vet of olie perfecte resultaten. Een ei bakken in een handomdraai. Ook vlees bakken gaat goed. Stand van de inductie plaat moet voor mijn gevoel 1 stand hoger dan normaal om goed aan te braden. Reinigen van de pan gaat top. Meestal een doekje erdoor en terug de kast in en eens in de zoveel vakbeurzen met een hand afwas gedaan voor t grove vuil. De vaatwasser heeft hij nog niet gezien. De wok van hetzelfde type is even zo goed. Top product, jammer van het los zittende had at daarom 8 punten anders waren het er 9 geweest.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Knapperig resultaat

Minpunten

• Handvat zit iets los

Moniek 29-01-2022

Aanrader

Prijzige Pan,  maar zijn geld zeker waard.  Mooie vormgeving.
Antiaanbaklaag werkt erg goed. Ik kan een ei bakken zonder olie of boter. Olie of boter voeg je dus alleen voor de smaak toe. Fijne thermospot. Geen krassen te zien na 2 weken gebruik,  ondanks dat ik niet erg zuinig ben op mijn pannen.
Al met al een fijne, degelijke Pan en zijn geld zeker waard.

Pluspunten

• Gezond koken zonder olie of boter
  • Licht

e**************@h********** 28-01-2022

Super pan!

Wat een geweldige koekenpan. We gebruiken inmiddels al jaren een koekenpan met een keramische anti aanval laag, maar waren nooit echt tevreden over de anti aanval functie. Maar deze koekenpan blijft zelfs gewoon schoon. D.w.z. na het gebruik, is de pan helemaal leeg en schoon. Nergens een plekje te vinden. Daarbij is het dan ook een alleskunner. Hij staat hier standaard op het fornuis voor een eitje, pannenkoeken, groenten roerbakken, restjes opwarmen enzovoorts. Een doekje erdoorheen voor het idee en weer schoon!

Pluspunten

• Eindelijk een echte anti aanbak laag

speh 24-01-2022

Stevige pan

Ik vind het een mooie grote pan. Staat stevig op fornuis door een goed gewicht. Stevige handgreep ook.

Pluspunten

• goed gewciht
  • goede handgreep