Tefal Jamie Oliver E30402 Cook's Direct koekenpan 20 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Jamie Oliver E30402 Cook's Direct koekenpan 20 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jimbolino 07-02-2022

Degelijke anti-aanbakpan, jammer van de anti-aanbaklaag

Degelijk en mooi afgewerkt aan de buitenkant. Jammer van de anti-aanbaklaag want daarom zit er maar 2 jaar garantie op de pan.

Pluspunten

• Degelijk

Minpunten

• Anti-aanbaklaag
  • Garantie

Lizzy 31-01-2022

Klein maar fijn

Super fijn pannetje, makkelijk formaat. Ik maak er van alles in, van eieren tot stukken vlees. Pannetje kan perfect in de oven en heeft een erg goede anti-aanbaklaag.
Enige “minpuntje” is dat je aan de binnenkant van de pan de aanhechtingen van het handvat hebt waar eten aan gaat zitten, gelukkig is het wel makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Mooi formaat
  • Goede anti-aanbaklaag
  • Thermo spot in het midden
  • Makkelijk schoon te maken
  • Kan in de oven

Minpunten

• De “aanhechtingen” aan binnenkant pan

Tante-Marleen 30-01-2022

Ideale pan voor de kleine dingen

Fijne pan voor de kleine dingen. Daarnaast erg handig in een éénpersoonshuishouden! Even een eitje bakken of één stukje vlees, daar is deze pan ideaal voor.
Door de anti aanbaklaag bijna geen boter nodig en de indicator in het midden geeft aan wanneer de pan warm genoeg is voor gebruik. Ook erg makkelijk schoon te maken.
Zet het vuur alleen niet te hoog, dan is er snel kans op aanbranden.

• Snel warm
  • Anti aanbaklaag
  • Klein maar fijn

Minpunten

• Brand snel aan bij iets te hoog vuur

Karina G 30-01-2022

Superfijn pannetje

Ik vind dit een erg fijne en mooie pan. Hij wordt hier op inductie gebruikt en dat gaat helemaal prima. Goed, klein formaat wat geschikt is voor omeletjes om kleine porties eten. Maakt ook heel makkelijk schoon ondat er niks aan blijft kleven.

• Goede antiaanbak
  • Compact

Cora 28-01-2022
  • Product gekregen

Heerlijk pannetje voor erbij te hebben in je collectie

Heerlijk maat pannetje wat je in je collectie niet gemist mag worden.
Makkelijk als je iets moet bakken voor één persoon, maar natuurlijk handig pannetje een uitje te fruiten of om een eitje te bakken of kleine pannenkoekjes. De pan ligt lekker in de hand, is iets zwaarder dan mijn andere pannen maar door staat de pan lekker stabiel op het fornuis. De pan is makkelijk schoon te maken en mag ook in de vaatwasser. Het eten bakt niet aan. Fijne maat pan om erbij te hebben.

Peter 27-01-2022

Fijne pan voor erbij!

Dit model is een fijn pannetje wat je snel even pakt om bijvoorbeeld een uitje te fruiten of wat groenten te roerbakken, een eitje te bakken of flensjes. De pan ligt lekker in de hand, is makkelijk schoon te maken en mag ook in de vaatwasser. Ik vind het design mooi van de pan. De pan is stabiel en staat goed op het fornuis.
Het eten in de pan bakt niet aan. Deze maat pan moet je echt in je pannencollectie hebben.

Pluspunten

• handig formaat
  • lig goed in de hand

Lilie 27-01-2022

Handige pannetje, eitje in een handomdraai

Handig formaat pannetje, ideaal voor een pan tosti of eitje. Bakt goed, en is gemakkelijk in de afwas!

Pluspunten

• afmeting
  • anti aanbak

inkiepinkie123 25-01-2022

Fijne pan voor in iedere keuken

Een hele fijne pan van erg goede kwaliteit. Het formaat is uitermate geschikt om even een lekker eitje te bakken of iets voor een persoon op te warmen. Met 2 moeilijke eters in huis is het ook een gemakkelijk pannetje om voor hun even een apart stukje vlees bijvoorbeeld te bereiden. Door de titanium coating bakt hij niet aan. Doordat er een vrij hoge rand aan de pan zit kan er ook bijvoorbeeld een jus in gemaakt worden. De hitte wordt gelijkmatig verdeeld. Tevens is hij gemakkelijk schoon te maken. Hij is ook vaatwasbestendig en ligt fijn in de hand.

Pluspunten

• Degelijk
  • Goede warmteverdeling
  • Vaatwasbestendig

GerardVeldhuijs 23-01-2022

Prettig formaat pan, ligt heerlijk in de hand

Heerlijk formaat pan van Tefal uit de Jamie Oliver serie. Door de professionele uitstraling voel ik mij soms een chef-kok. Dankzij de titanium coating behoort aanbakken voor goed tot het verleden. Omdat de pan is voorzien van een roestvrijstalen geklonken handgreep, ligt deze lekker in de hand. De maat van de pan is 20cm, ideaal voor een eenpersoonshuishouden of wanneer je, net als ik, vaak verschillende soorten vlees of gerechtjes wilt opwarmen. Ik ben dan ook zeer tevreden over de pan, o ja ik vergat nog even te melden dat deze ook met gemak in de vaatwasser kan, zeker een pluspunt.
Dit formaat pan mag eigenlijk niet ontbreken in je keuken, want waarom zou je een veel grotere koekenpan pakken wanneer dit soms echt niet nodig is. Ben ik even reuze blij dat ik deze pan mocht testen, ik ga zeker kijken voor de andere pannen uit de Jamie Oliver serie.

Pluspunten

• titanium coating die écht werkt
  • professionele uitstraling
  • kan ook in de vaatwassser
  • goede warmteverdeling

Minpunten

• nog niet ontdekt

b**********@s******** 22-01-2022

Blij mee!

Deze pan is ideaal als je even wat kleins wilt opwarmen/bakken. Hij voelt erg kwalitatief aan en is snel warm. Daarnaast is deze koekenpan makkelijk schoon te maken, mede dankzij de anti-aanbak laag die tot nu toe ook écht anti-aanbak is. Heel blij mee, niets negatiefs over te melden!

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk schoonmaken

n*********@h********** 21-01-2022

Pan die niet mag ontbreken in je kast

Mooie pan van de Tefal serie in samenwerking met Jamie Oliver. Ik had zelf nog geen kleinere koekenpan dus ideaal als je even voor 1 persoon iets kleins wilt klaarmaken dan hoef je niet een grote koekenpan erbij te pakken.
Pan bakt niet aan, heeft luxe metalen handgreep en titanium coating. Kan op alle warmtebronnen.

Pluspunten

• Thermo-Signal
  • Samenwerking met Jamie Oliver
  • Kan op alle warmtebronnen