Tefal Ingenio Preference hapjespan 24 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Ingenio Preference hapjespan 24 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yfkeja 26-07-2022

Zoals je van Tefal mag verwachten bakt de pan fantastisch. Ik heb deze set en de hapjespan nu enkele weken en dagelijks staat er minimaal 1 op het vuur.

Het innovatieve deel van de pannen komt zeker tot zijn recht; het opbergen is erg prettig met pannen die super in elkaar stapelen.

Het handvat is makkelijk in gebruik en klemt goed om de rand van de pan. Ondanks dat het niet fout is gegaan, mag het handvat wel wat steviger vast zitten.
Tevens is het afwassen van het handvat ietwat onhandig door moeilijk te bereiken delen.
Ik twijfel nog of de schade toegediend door het handvat aan de binnenzijde van de pan problematisch gaat zijn. Ondanks dat ik voorzichtig ben, kon ik t niet voorkomen.

Ik heb de pannen nog niet gebruikt als ovenschaal, maar ik twijfel er niet aan dat dat goed moet gaan.

Nadeel is het ontbreken van een deksel.

Minpunten

• Handvat
  • Geen deksel

c************@g******** 24-07-2022

Zeer goede hapjespan

Deze hapjespan met een stalen buitenkant is ten opzichte van die zonder een stalen buitenkant deel fijner in gebruik omdat er aan de rand waar je het handvat bevestigd geen deeltjes loslaten. Het nadeel van dit uiterlijk is dat deze pan veel zwaarder is dan de andere hapjespan. Omdat er geen vaste handvat aan zit kun je de pan makkelijk gestapeld opbergen. De pan is makkelijk schoon te maken en koekt niet aan tijdens het koken.

Pluspunten

• Ruime hapjespan
  • Degelijke kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Zwaar

Renard 21-07-2022

Mooie pan en de beloften worden waargemaakt.

Ten eerste een heel mooie pan met een goed formaat. Maar het ging ons om de anti aanbaklaag en het opberggemak.
Die afneembare steel werkt prima en zorgt dat je de pan makkelijker kunt opbergen. En de anti-aanbaklaag is inderdaad harder en gladder dan ik tot nu toe heb gezien. Wij waren altijd al zuinig met de boter en de olie; maar nu kan het zelfs helemaal zonder - moet je smaak zijn - maar voor ons is dat een winst.

Pluspunten

• Handig op te bergen
  • Goede anti-aanbaklaag
  • Wij verwachten een langere levensduur

Samira 21-07-2022

Geweldige hapjes pan

Wat een geweldige hapjes pan is dit echt een verrijking!!
Ruimtebesparend wat ik echt nodig had in me kleine keuken en Zowizo is het fijn koken wat ik ook echt een pre vind is dat hij zo hup de oven in kan, voor mij geen andere pannen meer

Pluspunten

• Hapjes pan waar steel vanaf kan
  • Hij kan zo de oven in

Miiii 20-07-2022

Kwaliteit en zó handig

Wat een chaos was het altijd in de la, pannenstapels die scheef gingen staan omdat je de steel tenslotte ook ergens moet laten! Tefal heeft dit goed begrepen met deze pannen waarvan je de steel kunt vastmaken of losmaken wanneer je wilt via een heel degelijk kliksysteem. Daardoor hebben we nu mooie, rechte stapels in de la en is het veel overzichtelijker geworden en eenvoudiger om alles netjes te houden. Deze hapjespan zelf is van de zware kwaliteit die je van een merk als Tefal verwachten kan. Mét de handige thermospot die aangeeft wanneer de pan de juiste temperatuur bereikt heeft (blijkt dat ik voorheen alles altijd te vroeg in de pan deed...). Jammer dat een deksel er niet vanzelf bij hoort, maar wellicht dat deze apart bestelbaar is. De pan is wat prijzig, maar het geld meer dan waard.

Pluspunten

• Makkelijk op te bergen
  • Zware kwaliteit

Minpunten

• Prijzig

Chantal 19-07-2022

Ideale hapjespan die ook nog chique is

Het uiterlijk is zeer chique echt een mooie pan lekker stevig , ideaal door de losse handgreep om nog even iets te gratineren in de oven.Ligt lekker in de hand en is ruimtebesparend doordat hij nest met andere pannen uit deze serie.

Pluspunten

• Afneembaar handvat

b*******@g******** 12-07-2022

Mooie solide pan

Een ideale uitvinding die afneembare handgreep. Zo bespaar je een hoop ruimte in de kastjes, en als je een extra pan nodig hebt hoef je alleen de pan zelf aan te schaffen. De Ingenio Préfèrence voelt zeer solide en duurzaam en ligt goed in de hand. Staat mooi vlak op de plaat en gerechten worden mooi bereid in deze pan. Een mooi betaalbaar keukengereedschap die ook nog eens shined op het aanrecht.
Pan is makkelijk schoon te maken, alleen jammer dat de handgreep los aangeschaft moet worden.

Pluspunten

• Stevig
  • Scheelt ruimte in de kast
  • Goede bodem

baby_becca 12-07-2022

Zeer fijne hapjespan

Een hele fijne hapjespan. De antiaanbaklaag werkt super en het formaat van de pan is geschikt voor een gezin van 4 personen. De pan wordt bij mij thuis elke dag gebruikt. Het handvat kan je zelf erop doen, dat zit na het bevestigen zeer stevig vast. Doordat je het handvat van de pan kan loshalen bespaart dit veel ruimte bij het opbergen. Minpunten zijn dat je het handvat zelf los moet kopen. Ook zit er geen deksel bij.

Pluspunten

• design
  • anti-aanbaklaag

Minpunten

• geen deksel
  • handvat los bijkopen