Tefal L76329 Ingenio Unlimited steelpan 18 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal L76329 Ingenio Unlimited steelpan 18 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Floris 12-08-2022

Degelijke pan maar wel prijzig

Pan om goed mee te bakken en voelt degelijk. Helaas wordt er dus standaard geen handvat bij geleverd. Een groot nadeel waardoor de pan redelijk duur wordt als je deze los moet aanschaffen. Daarnaast komt er kleine schade door het handvat op de pan als je hem er vaak afhaalt. Pan is wel goed en snel schoon te maken en makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk op te bergen

Minpunten

• Duur
  • Geen handvat bijgeleverd
  • Handvat maakt krassen

tssrct 07-08-2022

Aanrader voor ruimtebesparing

Fijne pan en zeker ruimtebesparend op de kookplaat en in de vaatwasser door de afneembare handgreep. Het is alleen een beetje onpraktisch dat je er geen losse deksel bij kunt kopen.

Pluspunten

• Ruimtebesparend

Minpunten

• Geen losse deksel verkrijgbaar

MIA79 25-07-2022

Handig maar wel duur

Het is zeker een mooie pan om in te koken en het is super handig dat je de steel eraf kan om vervolgens de pan in de kast te zetten of als je iets over hebt kun je de pan zonder steel makkelijk in de koelkast kwijt .Het is wel een prijzige serie als je alles ervan wil aanschaffen om het meeste gemak ervan te hebben.

johan73 08-07-2022

Absolute aanrader

Een fijne solide pan, waar je snel en makkelijke gerechten in maakt. Pan smeult lekker na als ie eenmaal goed warm is. Absolute voordeel is dat het handvat eraf gehaald kan worden, zodat ie eenvoudig opgeborgen kan worden in de koelkast dan wel vaatwasser

Pluspunten

• Gemak
  • Kwaliteit
  • Afneembaar handvat

Minpunten

• Compact formaat

amdt 07-07-2022

Degelijke hapjespan

Ik was op zoek naar een greeploze hapjespan en vond deze. Wat een heerlijke pan is dit. Voelt heel degelijk en verwarmt gelijkmatig waardoor er niets aanbrand. De losse handgreep klikt stevig vast aan de pan en voelt robuust. Ook het opbergen is erg fijn. Je bespaart een heel veel ruimte doordat je geen last meer hebt van de uitstekende stelen. Persoonlijk vind ik het wel fijn om bij meerdere pannen 2 grepen te hebben zodat ik wat sneller 2 pannen van pit kan wisselen. Al met al een echte aanrader wat mij betreft.

Pluspunten

• zwaar
  • geode anti-aanbaklaag
  • ruimtebesparend

Minpunten

• zwaar

m*********@g******** 07-07-2022

Wat een fijn systeem

Ik was een beetje sceptisch over deze pan voor ik hem in huis had.

Zou het handvat wel stevig kunnen zijn als het te verwijderen is. Zou het wel veilig voelen.

Nou op beide punten kan ik zeggen dat het echt solide, veilig en stevig aanvoelt.

Er zit een goede antiaanbaklaag in de pan. Hij ligt lekker in de hand. En in de pannenlade is het een verademing dat het handvat eraf kan.

Verder is het ideaal dat hij ook te gebruiken is in de oven. Gewoon vullen en het handvat eraf klikken. Ideaal.

Pluspunten

• Kan in de oven
  • Handvat kan eraf

Minpunten

• In de serie mis ik de echte grotere kookpannen

demortel 06-07-2022

mooi en ruimtebesparend

sterk en snel heet, was eerst wat terughoudend of alles wel sterk zou zijn maar dat valt best mee, maar als je met een hete pan van het gasfornuis naar de tafel moet lopen wil je toch de zekerheid dat het veilig gebeurt en dat is het wel erg veilig, en de steel is er snel weer af en kan zo aan de andere pan. De pannen zijn snel heet dus dat is ook weer duurzaam en het is een sieraad op tafel. Na het koken in de vaatwasser en zo weer klaar voor gebruik. Bovendien heb ik nu in de keukenkasten ruimte over omdat de pannen in elkaar passen en geen steel hebben, dat was toch verloren ruimte waar niemand wat aan had, daar kan ik nu andere keukenspullen in kwijt bv de mixer.

Pluspunten

• ruimtebesprend
  • snel heet
  • mooi design

Minpunten

• wat als de steel kapot gaat