Tefal Unlimited Ingenio Unlimited wokpan 26 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Unlimited Ingenio Unlimited wokpan 26 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

woppa1972 04-08-2022

Wat een uitvinding!

We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de pannen.We hebben ze getest en besloten om ze te houden.Ideaal is dat de hengsel er af kan.Dus ideaal voor in de vaatwasser en kleine keukenkastjes.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Losse handgreep
  • Makkelijk in vaatwasser
  • Makkelijk in kleine keukenkastjes

c************@g******** 24-07-2022

Praktisch in gebruik maar ook veilig?

Ook deze wokpan heb ik getest en ik ben hier erg enthousiast over. Een grote wokpan waar je makkelijk een heerlijk gerecht in maakt zonder al te veel tijd in de keuken te staan. Ik vind de wokpan persoonlijk fijner dan de hapjespan omdat deze wat dieper is waardoor je beter kunt mengen met een grote lepel. Ook hier zie ik helaas dat de rand gedeeltelijk los laat. Het handvat is van staal en ik heb het gevoel dat de pan daardoor beschadigd raakt.

Pluspunten

• Ruime wokpan
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Laat aan de rand los door los handvat

NIKOL90 13-07-2022

Ruimte creeren in de keuken

Eerlijk toen product zag met los handvat dacht ik... bijzonder. Maar wat slim; ik woon in een appartement met gelimiteerde ruimte in mijn keuken, waar de Ingenio goed in past want het neem minder ruimte in doordat de steel los is. Voor het wokken vind ik het vooral fijn dat deze lijn ook een thermo signal heeft zodat ik weet wanneer de pan de juiste warmte heeft bereikt - daarnaast is de pan makkelijk dat de pan zowel op fornuis als in de oven te gebruiken is. Wel 1 minpunt de handgreep werk makkelijk echter om schoon te maken raad ik aan dit in sop te laten weken. Hij mag namelijk niet in de afwasmachine.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Tefal heat