Tefal C43506 Renew Black ON keramische koekenpan 28 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal C43506 Renew Black ON keramische koekenpan 28 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

v**t@l**e.be 07-09-2023

Prima pan!

Ik kook heel graag met deze pan.
Niks blijft kleven aan de pan, en als je er vlees in bakt blijft dit lekker sappig.
Het is heel makkelijk koken in deze pan.

Pluspunten

• Niks blijft kleven
  • Vlees blijft lekker sappig

Minpunten

• Kan best niet in het afwasmachine

watervrouw1983 25-08-2023

Pan die op inductie kan

Toen ik de doos thuisgestuurd kreeg zat er een erge plakkaat onderop de pan dit was moeilijk van de pan af te halen.
3 keer het handvat aan moeten draaien op een of andere manier draait deze steeds los.

De pan in gebruik is heel gemakkelijk.
Je hebt weinig olie of boter nodig .
De rode gloei warmte indicator laat zien wanneer de pan op temperatuur is.
Vis bakt niet aan in de pan en wordt mooi bruin met een krokant korstje.
Gemakkelijk schoon te maken met de hand.
Pan is wat zwaarder dan de andere pannen die ik thuis al heb.

Fijne pan die op inductie gebruikt kan worden.

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken
  • Weinig tot geen boter olie nodig
  • Rode gloei warmte indicator
  • Bakt niet aan in de pan ,vis komt er mooi uit .

Minpunten

• Grote plak laag aan de onderkant van de pan
  • Handvat meerdere malen moeten aandraaien

m**********@h********** 24-08-2023

Superfijne pan

Echt een super fijne pan. Mooi dat de temperatuurindicator aangeeft wanneer de pan heet genoeg is en door de anti-aanbaklaag is het eten koken een feestje.

Pluspunten

• Antiaanbaklaag
  • Temperatuurindicator

Minpunten

• Randjes beschadigen wel snel

Sammie2024 24-08-2023
Ik heb de koekenpan uit deze serie gekocht en wat een fijne pan. Ruim en heeft een hogere opstaande rand dan mijn vorige koekenpan, waardoor hij er veel degelijker uitziet. Hij is niet te zwaar, maar ook zeker niet te licht. Ik merk echt veel verschil met mijn vorige pan en ben er echt heel tevreden over. De rode stip heeft aan wanneer de pan het genoeg is en jouw vlees in de pan kan. Echt een aanrader deze pan!

Lottemiepie 24-08-2023

Fijne pan.

Fijne koekenpan, goede antikleef waardoor je weinig olie/boter nodig hebt. Pan voelt stevig en degelijk aan maar is niet extreem zwaar. Werkt goed op inductie. Alleen de reacties zijn wat kwetsbaar, hier zie je al dat ze verf eraf gaat. Doet niets voor de werking van de pan maar wel jammer omdat het een vrij dure pan is.

Pluspunten

• Kwalitatief goed
  • Niet te zwaar
  • Goede antikleef

Minpunten

• Randjes zijn kwetsbaar.

Ilse 24-08-2023

Fijne grote pan

Erg fijn in gebruik, kunnen met gemak 4 stukken vis of vlees in. Ook met weinig boter bakt hij nog goed. Het grootste pluspunt is toch het snelle warm worden op een inductie plaat en het gemakkelijk kan schoonmaken. Ben zeer tevreden over de pan

Pluspunten

• Grote
  • Bakt fijn
  • Snel warm

Minpunten

• Soms het schoonmaken

Irmatjee 24-08-2023

Fijne pan

Ik heb in deze pan voor het eerst een goede tosti kunnen bakken., Er passen twee tosties naast elkaar. Heel fijn dat de pan lekker groot is, er passen bijvoorbeeld ook 16 kleine worstjes in, daar had ik voorheen 2 pannen voor nodig.
De indicator is wel heel erg wennen, ik wachtte altijd te kort met bakken blijkt nu wel.

Ook mag ik wel wat minder boter gaan gebruiken, de anti aanbaklaag werkt perfect.

De pan is niet geschikt voor de kleinste pit, dit was met de oude pan geen probleem, wellicht ligt dit aan dat deze pan keramisch is.

De pan is makkelijk schoon te maken met heet water en een borstel.
Het design vind ik mooi zwart en ik ben gek op de 'glitters' in de pan. En zeer fijn dat de pan van hernieuwde materialen is gemaakt, elk beetje helpt voor het milieu

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken
  • Zeer goede anti aanbaklaag
  • Gemaakt van gerecycled materiaal
  • Lekker groot

Minpunten

• Erg wennen met de hotspot
  • niet geschikt voor de kleine gaspit

Marijn 24-08-2023

Prijs en kwaliteit top, goede pan!

De pannen van Tefal zijn vergeleken met zowat alle andere merken top! De indicator die aangeeft over de pan warm is is ideaal. Bakken met een warme pan is essentieel voor een goed gebakken product. De pan is wat duurder, maar is zijn geld meer dan waard. Ik vind het (ik neem aan dat Tefal dat waar kan maken) steeds belangrijker dat producten van hergebruikt materiaal zijn en een kleinere ecologische afdruk hebben. De pan is van gerecycled aluminium. De pan is te gebruiken op alle warmtebronnen en werkt op bv. Gas en electra goed (ik heb het daarop getest). Er is bijna geen vet nodig. Pan is niet zwaar, grip is goed, wordt niet warm, et cetera. Pannekoeken en een biefstuk bakken gaan goed. Op lange termijn vind ik het belangrijk dat de aanbaklaag goed blijft werken, daar is nu niets over te zeggen. Goede pan voor een goede prijs. Ik gebruik hem met liefde!

Pluspunten

• hitteindicator
  • hergebruikt materiaal
  • duurzaam
  • goede grip

dboekkooi 24-08-2023

Hele fijne pan

Na even wennen aan de pan is het echt een top idee geweest! werkt goed, bakt goed en het eten wordt mooi egaal gebakken. Niets plakt aan de pan en het schoonmaken gaat echt makkelijk. De pan ziet er ook mooi uit en voelt solide aan. Ik ben erg blij met de pan, zeker omdat ook deze PFAS vrij is.

Pluspunten

• PFAS vrij
  • Kwaliteit

Suusgr 24-08-2023

Fijne koekenpan

Ik gebruik deze koekenpan nu een paar weken, en ben erg tevreden. Het is fijn dat de pan op inductie gebruikt kan worden. De pan voelt robuust aan en heeft een fijne afmeting. Ik vind persoonlijk de thermospot erg prettig in het gebruik. Er is al veel gebruik gemaakt van de koekenpan, maar er is nog niets op te zien. Er is maar weinig olie nodig om goed te kunnen bakken, en het bakt ook niet aan. Ook het schoonmaken is een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Prettig in gebruik
  • Goede kwaliteit

Jerrelson 24-08-2023

Top pan voor inductie!

Ik heb al eerder Tefal pannen gehad voor mijn inductie fornuis, maar die werkte zeker niet zo goed als dat deze pan doet. Deze 28cm koekenpan zorgt voor een gelijkmatige verdeling van de warmte in de pan, wat ervoor zorgt dat je op elk plekje in de pan je stukje vlees goed kan bakken. Naast dat de pan er echt premium uitziet is hij ook gemaakt van 100% gerecycled aluminium wat mij toch een goed gevoel geeft als ik deze pan pak. Het rode thermosignal symbool in het midden van de pan geeft goed aan wanneer je kan gaan beginnen aan je gerecht en de hoge randen zorgen er ook nog eens voor dat niet heel je inductieplaat onder de spetters zit! tot slot ben ik ook best onder de indruk van de anti-aanbaklaag. deze laag zorgt er echt voor dat niet alles muurvast aan de pan zit en het afwassen is ook zo gedaan. Zorg natuurlijk wel dat je de zachte kant van de spons gebruikt als je hem afwast, want pannen houden niet zo van schurende materialen.

Pluspunten

• Premium feel en look
  • 100% gerecycled
  • Goed met inductie kookplaat
  • Gelijkmatige verdeling van de warmte

t*************@o********** 24-08-2023

top pan

Dit is echt een geweldige pan. Als je hem voelt dan denk je dat kan niet maar hij is een stuk lichter als een vergelijkbare pan van een ander merk. Hij bakt geweldig. Zowel eenpansgerechten als verschillende stukken vlees hier in bereid. De pan maakt zeer goed schoon en bakt niet aan. ben er echte tevreden mee

b******@a***** 24-08-2023

Fijne koekenpan

Tefal Renew Black koekenpan is handige pan. Het merk verras met een knap design en stijvolle kleur. De pan uit deze serie heeft een diepe vorm: ideaal voor grote gezin.
De rode warmte - indicator in het midden van de pan wijst wanneer de pan de perfecte baktemperatuur heeft bereikt (knalrood).

Pluspunten

• Handig
  • Keramische
  • Indicator

m***********@h********** 23-08-2023

Top pan

Fijne pan, bakt niet aan dus dat werkt ideaal.
Ik vind alleen de pan erg zwaar, dat is het enige nadeel.

Pluspunten

• Bakt niet aan
  • Mooie pan

Minpunten

• Zwaar

bruen024 23-08-2023

Goede pan

Mooi pan, alleen moet je wel opletten dat je de goede maat kies. Heb een keramische kookplaat en deze maat pan is net iets te groot. Verder alleen maar lof, bakt niet aan, ook niet als je zonder boter bakt. Schoonmaken gaat supermakkelijk.

Pluspunten

• bakt niet aan

Minpunten

• kijk voor de juiste maat

bruen024 11-12-2023

Toch wel snel krassen op de bodem ondanks voorzichtig gebruik

Peetje 22-08-2023

Superpan

Ik ben super blij met deze pan. Hij is mooi glad, dus spullen bakken echt niet aan en je hoeft niet veel bakboter te gebruiken. En verder is hij op het vuur goed. Ik ga zeker hier de wokpan ook van kopen.

Pluspunten

• Gladde bodem
  • Makkelijk schoon te maken

Suusl22 22-08-2023

Fijne pan met super antiaanbaklaag

Een hele fijne pan! De antiaanbaklaag werkt super. Door de goede laag gaat het schoonmaken van de pan heel gemakkelijk. Spijt dat ik niet eerder voor een goede pan ben gegaan, wat scheelt dat een hoop irritatie. De pan trekt wel een klein beetje krom maar dat merk ik niet tijdens het bakken.

Pluspunten

• Goede antiaanbaklaag
  • Makkelijk schoon te maken
  • Niet te duur

Minpunten

• Trekt wat krom

Jessicadg 22-08-2023

Zó word bakken een feest

Toen de pan binnen kwam via de post werd ik al blij verrast. Pan zit zeer stevig ingepakt en de lijm is prima te verwijderen. De pan is zeer makkelijk in gebruik. Er is maar weinig boter nodig, warmte indicatie functioneert zoals het moet. Niks bakt aan, zelfs niet op mijn inductieplaat. Makkelijk schoon te maken onder de kraan of vaatwasser. Tot nu toe een hele fijne en degelijke pan, zeker het geld waard.

MeeMoo 22-08-2023

Goede pan , met vertrouwde Tefal kwaliteit

Ik mocht deze mooie ruime koekenpan testen. Gebruik al jaren Tefal pannen en ook deze stelde niet teleur. De indicatie stip werkt prima en voor het bakken of braden heb je amper boter eo olie nodig. Zelf vond ik de pan wel iets aan de zware kant. Het afwassen is zeer eenvoudig. Het enige nadeel is dat deze pan in de verpakking met veel lijm op de onderkant aan het karton vast zit. De lijm is wat moeilijk te verwijderen.

Pluspunten

• Goede pan
  • Weinig olie eo boter nodig

Minpunten

• Beetje aan de zware kant

s*******@z******* 22-08-2023

Geweldige pan

Zeer fijne pan voor bereiding van verschillende gerechten. Ik heb de pan vooral gebruikt voor het bakken van vlees, pannekoeken en eieren. Voor de bereiding van deze gerechten is weinig boter nodig. De gerechten blijven niet aan de pan plakken en bakken ook niet snel aan.
De thermospot is erg handig, je weet exact waneer ze pan op de juiste temperatuur is.
Over de duurzaamheid van de pan kan ik nog weinig zeggen omdat deze pas kort in gebruik is.

Pluspunten

• Bakt niet aan
  • Voelt degelijk aan
  • Thermospot
  • Makkelijk afwasbaar

j**********@c******** 22-08-2023

Super pan

Pan ziet er erg mooi uit. Gewicht is niet te zwaar. Handig is ook de indicatie dat de pan heet genoeg is. Pan ligt prettig in de hand en voelt zeer robuust aan.

Pluspunten

• Stevig
  • Robuust
  • Uitstraling

v********@h********** 22-08-2023

Prima kwaliteit

Het is een pan die prima in de hand ligt (niet te zwaar, prima handvat qua grip) en gemaakt is van stevig materiaal van uitstekende kwaliteit. Het bakken gaat ook erg vlot: de pan zorgt ervoor dat het niet snel zal aanbakken, je hebt ook minder boter/vet nodig. Het afwassen van deze pan gaat ook erg vlot. Pluspunten: stevig en prima kwaliteit Minpuntjes: de pan was aan de kartonnen verpakking gelijmd en deze lijm ging er niet goed af. Het is misschien bij de toekomstige modellen ook aan te raden om in plaats van een kunstoffen handvat een metalen handvat te maken (dat lijkt me handiger bij het in contact komen met warmte).

Pluspunten

• Prima kwaliteit
  • Bakt niet snel aan
  • Stevig
  • Ligt goed in de hand
  • Temperatuurindicatie

Minpunten

• Een metalen handvat was misschien handiger geweest

tamara 22-08-2023

Super gladde pan

Wat een extreem gladde pan is dit! De rode stip in het midden is gewoon zoals we van Tefal gewend zijn. Ideaal en werkt prima. Het is mij in deze pan nog niet gelukt om dingen te laten aanbranden (terwijl ik daar normaal heel goed in ben). Met schoonmaken is het ook heel prettig dat de pan zo glad is, hij is zo schoon! De maat is ook lekker groot. Ik ben er enorm blij mee. (ik vond alleen stiekem wel dat er wel heel veel karton gebruikt was om deze pan te verpakken).

Pluspunten

• super glad
  • eenvoudig schoon te maken

Richard 19-08-2023

Goed en stevig product

Een fijne pan om in te koken. De natuurlijke goede kwaliteit van Tefal is mij en de meeste welbekend. Makkelijk bakken, goede maat, en stevig goed handvast. Schoonmaken van de pan is eenvoudig. Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• stevig handvat
  • makkelijk schoon te maken

Lisanne 18-08-2023

Fijn formaat koekenpan met goede antiaanbaklaag

Fijn formaat koekenpan. Je kunt er prima voor twee personen een groentegerecht mee koken. Er zit een indicator in voor de juiste baktemperatuur. Deze wordt egaal rood als de temperatuur is bereikt. Erg handig. De pan lijkt helaas niet helemaal plat. De olie loopt naar de randen (ook als ik hem plat op aanrecht heb staan zie ik dit). Het is nog geen belemmering geweest tijdens het koken, maar vraag me wel af wat dit doet met de hitteverdeling. De pan is makkelijk schoon te maken. Meeste haal je al weg na het koken met keukenpapier. En dan makkelijk met de hand af te wassen in een klein sopje. Antiaanbaklaag werkt goed.

Pluspunten

• antiaanbaklaag
  • licht in gewicht

Minpunten

• lijkt niet helemaal plat