Tefal Jamie Oliver Prima Keramische koekenpan 28 cm - inductie C4750655 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Jamie Oliver Prima Keramische koekenpan 28 cm - inductie C4750655 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jesskn 10-09-2024

Fijne pan

Wat een fijne pan is dit. Hij ligt fijn in de hand, is niet te licht of te zwaar en wordt egaal en snel warm.
Ik heb al een paar biefstukjes gebakken die er heerlijk mals uitkwamen. Ook het gebakken eitje was lekker.
Met de thermo stip weet je precies wanneer de pan warm is en de anti aanbaklaag werkt perfect, hierdoor is hij ook makkelijk schoon te maken.

c*****************@h********** 04-09-2024
Ik heb de Jamie Oliver Cook pan nu een paar weken en hij bevalt heel goed. De anti-aanbak laag werkt perfect, ik hoef bijna geen boter/olie te gebruiken. Ik kook op inductie en de pan wordt overal even warm dus je hoeft vlees bijvoorbeeld niet steeds van plek te verwisselen. Dat ben ik niet gewend van andere pannen. Ik ben benieuwd hoe lang deze pan zo fijn blijft bakken!

c*****************@h********** 30-08-2024

pattyhofstede 27-08-2024

Hele fijne pan, alleen een beetje zwaar

De Jamie Oliver koekenpan is een uitstekende keuze dankzij de hoogwaardige anti-aanbaklaag, waardoor niets blijft vastplakken en schoonmaken eenvoudig is. De pan verwarmt gelijkmatig, wat zorgt voor perfect gegaarde gerechten zonder hotspots. Een klein nadeel is dat de pan vrij zwaar in de hand ligt, wat minder prettig kan zijn tijdens het koken. Desondanks is het een duurzame en betrouwbare pan die zijn werk uitstekend doet.

Pluspunten

• Mooie design
  • Anti aanbaklaag
  • Gelijkmatige verwarming

Minpunten

• Zwaar in de hand

clairev97 26-08-2024

Fijne pan!

Ontzettend fijne pan in gebruik, reageert goed op onze inductiekookplaat, het eten blijft er op liggen en brand dus niet aan de bodem. De pan is wel wat zwaarder, maar dat zorgt ervoor dat hij ook niet schuift. Je merkt zeker verschil met deze anti aanbaklaag omdat je weinig vet nodig hebt. De pan heeft een goed formaat voor allerlei gerechten. Je kunt gewoon merken dat het een pan is van goede kwaliteit! Al met al, heel erg blij met deze pan!

Pluspunten

• stevig
  • fijn in gebruik

Minpunten

• beetje zwaar

Merel1808 26-08-2024

Goede kwaliteit

De pan voelt lekker zwaar aan bij het uitpakken, dit is geen wegwerppannetje! Hij ziet er mooi uit, is volledig van metaal, dus geen handvatten die makkelijk kapot gaan etc. De rode stip vertelt je wanneer de pan heet genoeg is om te beginnen met bakken, de anti-aanbaklaag werkt erg goed. De pan is niet geschikt voor de vaatwasser, dat is een klein nadeel, maar door de goede anti-aanbaklaag is hij met een beetje water al snel schoon. Het formaat is mooi, de opstaande rand zorgt ervoor dat ook als je toch iets te veel in de pan gooit er niks uitvalt. Al met al, mooie stevige pan voor een hele redelijke prijs.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Stevig

Minpunten

• Beetje zwaar
  • Mag niet in de vaatwasser

j*********************@g******** 26-08-2024
zeer fijne pan.
Niet te zwaar. fijne anti aanbak laag. Keramisch

W****************@o********** 26-08-2024
Stevige wel wat zware pan, duidelijk hitte sensor, goede anti aanbaklaag. Ik gebruik nu al een tijdje, aan de instructies gehouden, en hij is nig keurig netjes. Helpt mij om minder vet te bakken.
Ik vind de steel wel heet worden.

r******@g******** 26-08-2024
Een fijne pan om in te koken. De natuurlijke goede kwaliteit van Tefal is mij en de meeste welbekend. Makkelijk bakken, goede maat, en stevig goed handvast. Schoonmaken van de pan is eenvoudig. Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Zoals je ziet heb ik het getest met vissticks en dat werkte uitstekend. De juiste temperatuur kan je goed in de gaten houden met de rode stip. Als ze nog goudbruin zijn haal je ze eruit en de pan ziet er in een mum van tijd weer brandschoon uit. Dat werkt fantastisch. Zoals bekend met het net Tefal kan je niet verkeerd zitten met dit product. Pluspunten: stevig handvat; makkelijk schoon te maken

m******************@g******** 22-08-2024
Ik dacht al wel dat ik toe was aan een nieuwe pan maar wat kies je dan? Toen kwam deze op ons pad. Nou daar ben ik zo blij mee.precoes groot genoeg voor 4 kipfilets. Het fijne is de anti aanbaklaag. Geen geplak , zelfs niet met gepaneerd vlees. Goed warm laten worden en dan bakken maar. De pan is niet te licht maar ook niet heel zwaar. Ik ben nu alleen nog benieuwd hoe lang de aanbaklaag goed blijft!

jer 22-08-2024

Top pan

Een degelijke, stevige, keramische pan. Na het juist prepareren van de pan, veel kunnen uitproberen. De pan is stevig en warmt goed over de gehele oppervlakte. Tevens is de anti aanbaklaag top.
Al met al een pan die zijn geld absoluut waard is.

Pluspunten

• Stevig
  • Anti aanbaklaag
  • Goede warmteverdeling

Annemieke 22-08-2024

Zware kwaliteit pan met perfecte antiaanbaklaag

Pan ligt goed in de hand en zware, degelijke kwaliteit (niet te zwaar voor gebruik). De antiaanbaklaag is beter dan van welke andere pan ook die ik ooit eerder heb gebruikt. Nadat je olie of boter hebt verhit en het voedsel toevoegt zie je dat dit echt door de pan glijdt en niet aan bakt. De rode stip, de thermo signal warmte indicator, geeft aan wanneer de pan heet genoeg is om te starten met bakken, een handig hulpmiddel. De eerste keer zag ik de verkleuring niet goed, toen waarschijnlijk te vroeg gestart met bereiden. De pan is heel snel schoon te maken, waarschijnlijk omdat de keramische antiaanbak laag zo goed werkt, geen aangekoekte etensresten. Gewoon even goed laten afkoelen, met heet water en beetje afwasmiddel en klaar. De pan mag ook in de vaatwasser maar dat ben ik niet gewend te doen met pannen omdat het naar mijn idee toch altijd de kwaliteit van de pan aan tast.

Pluspunten

• zeer goede antiaanbaklaag
  • Ligt stevig in de hand
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Wat zwaarder dan de gemiddelde pan