Tefal Ingenio Daily Chef 12-delige set - inductie L7629802 - Reviews

Beste deals -9% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Ingenio Daily Chef 12-delige set - inductie L7629802 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Abhi 02-09-2024

Perfecte Tefal pan

De pan ligt lekker in de hand en is, zoals je mag verwachten van een RVS pan, wat zwaarder. De anti aanbak laag doet zijn werk ook perfect. Enige min puntje is de verwisselbare steel wat in vele gevallen super handig is maar ook de pan beschadigd. Verder een top product!!!

Pluspunten

• ook voor bakken
  • compact

Minpunten

• Steel beschadigd de buiten kant van de pannen

Jira92 25-08-2024

Fijne pannen

We hebben deze pannen nu zo'n drie weken in gebruik en gebruikt in plaats van de pannen die we al hadden. De pannen die we hadden namen veel ruimte in en deze kan je eenvoudig opstapelen. We hebben dus minder ruimte nodig om te pannen op te bergen, wel moet je de rode beschermers tussen de pannen in zetten om beschadiging van de pannen te voorkomen. De ruimte die het oplevert is de grootste pluspunt. Je gebruikt één hendel voor alle pannen en dit is niet erg, we hebben er immers één tegelijkertijd nodig. De hendel hecht zich stevig aan de pan en daardoor zijn we bang dat de pan beschadigd raakt doordat metaal direct metaal aanraakt, dus daar zijn we voorzichtig mee en ik denk dat Tefal daar misschien nog wel iets aan kan doen. Verder zijn de pannen qua gebruik goed, de rode markering in het midden geeft aan wanneer de pan heet genoeg is, maar in de praktijk gebruiken we deze niet echt. De pannen worden makkelijk schoon, daar zijn we ook superblij mee. Hetgeen dat we aan deze set missen zijn deksel, deze moeten we dus los aanschaffen (€45). Al met al een mooie set en een goed product.

Pluspunten

• Eenvoudig op te bergen
  • Pannen zijn kwalitatief goed

Minpunten

• Hendel kan schade maken aan de pannen

Djoe 24-08-2024

Top set

We gebruiken de pannenset nu enkele weken en zijn aangenaam verrast door de kwaliteit. Een fijne complete set die je goed kwijt kan in je keukenkastjes. De pannen zijn van goede stevige kwaliteit. Het is even wennen dat je maar een handvat hebt, deze moet je dan ook niet kwijtraken. Om de kwaliteit te waarborgen maak ik de pannen met de hand schoon, dit gaat gelukkig makkelijk. Enkel het handvat is wat lastiger schoon te maken omdat er ook vuil gaat tussen tussen het kliksysteem. Maar eigenlijk is dat het enige minpuntje wat ik kan bedenken. De pannen warmen snel op en verwarmen goed aan alle kanten. Ook de verschillende groottes vind ik top. Geen gestuntel meer als je iets in de oven wilt maken of als je de restjes in de koelkast wil bewaren. Dus mocht je op zoek zijn naar een kwalitatief goede set dan beveel ik het zeker aan.

Pluspunten

• Kwalitatief goede pannen
  • Verwarmen snel
  • Handig op te bergen

Minpunten

• Handvat is soms wat lastig schoon te maken

r********@l****** 23-08-2024

Wat een top set! Bij deze set zit alles bij en je hebt niks anders meer nodig. Door de verschillende formaten heb je voor elk gerecht wel een pan. Door het wisselende handvat ook ideaal wanneer je de pan bijvoorbeeld in de oven of koelkast wil zetten. Daarnaast ook super handig dat de spatels erbij zitten en dat je de kleinste pan dicht kan doen met een deksel! In één woord: geweldig!

DJ038 17-08-2024

Tefal set van topkwaliteit

Zoals de titel van mijn review al aangeeft, zie ik deze tefal set van super kwaliteit als een echte aanrader voor mensen die graag en vaak koken en hierbij gebruik willen maken van goed materiaal. Ik gebruik deze pannenset nu al weer een tijdje en ben er super tevreden over. De pannenset is volledig doordat deze pannen, spatels en onderzetters bevat. De set is gemaakt van hoogwaardige kwaliteit materialen en dat is ook aan alles aan te voelen. Daarnaast is alles goed schoon te houden en blijft het krasvrij waardoor de levensduur van deze set ook erg lang lijkt. Een echte aanrader voor een ieder die zoekt naar een nieuwe en complete pannenset van kwaliteit!

Pluspunten

• kwalteit
  • mogelijkheden

k*****************@g******** 17-08-2024
Mooie en complete pannenset voor een betaalbare prijs. Ideaal voor een starter om meteen een compleet pakket aan pannen te hebben om aan de gang te gaan. De pannen voelen zwaar aan en dat zegt al iets over de kwaliteit. Er zit 1 handvat bij die je dus beslist niet moet kwijtraken. Bij deze set zit zelfs een deksel en spatels geleverd + beschermingsvilt voor tussen de pannen. Dit laatste baart me ergens ook zorgen want de anti-aanbaklaag lijkt wel wat kwetsbaar. Je moet dus beslist niet met staal in de pan komen om beschadigingen te voorkomen. De pannen worden snel warm en bakken prettig. Ook is er voor ieder soort eten is er een mogelijkheid om een bijpassende pan te pakken. Al met een een geweldige set voor een beginner!

Fabienne 16-08-2024

Betrouwbare, mooie kwaliteit pannenset

Het is een erg mooie pannenset met accessoires van Tefal. De pannen zijn fijn in gebruik door het materiaal en betrouwbare kwaliteit. Het is innovatief, duurzaam en praktisch. Ook zijn de pannen gemakkelijk stapelbaar. Dat vind ik allemaal pluspunten. En het is goed en makkelijk schoon te maken. Om goed te kunnen koken heb je een fijne basis nodig aan kookspullen en daar zorgen deze artikelen zeker voor. Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Technologie