De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fellowes LX65 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

at83 27-11-2022

Goede compacte papierversnipperaar

Geschreven voor: Fellowes LX65

We mochten deze papierversnipperaar testen. We hebben hem getest voor gewoon thuisgebruik. Hij bevalt ons prima. Het geluid daarentegen ietsje minder. Maar het is niet superstorend aangezien je het toch niet heel lang achtereen aan hebt staan. Wat handig is is het kijkvenster aan de zijkant, zo kun je zien hoe vol de papierbak is. Hij mooi compact van formaat en niet zwaar om te tillen. Als je de bak wilt legen moet je wel het bovenste deel een beetje uitschudden zeg maar, daar zit dan nog behoorlijk veel papiersnippers tussen. 2 a 3 papieren tegelijk kan hij prima aan, maar meer zou ik niet doen. Dan hoor je aan het geluid dat hij er moeite mee heeft. Kortom, voor ons een prima versnipperaar.

Pluspunten

• compact design
  • 2 a 3 papieren tegelijk
  • kijkvenster
  • grote opvangbak

Minpunten

• het geluidsniveau
  • papier blijft er wel wat tussen zitten

n**********@g******** 27-11-2022

Compact en stil

Geschreven voor: Fellowes LX65

Erg stil en compact apparaat, ideaal voor thuisgebruik. Er kunnen uiteraard geen dikke pakken papier in, maar fijn voor klein bedrijf aan huis

Pluspunten

• Compact
  • Stil

Minpunten

• Geen grote hoeveelheden papier

Angel1968 27-11-2022

Makkelijk en veilig in gebruik

Geschreven voor: Fellowes LX65

Hij is handig in gebruik en ook veilig .
Wat ik met 4 katten in huis belangrijk vind. Hij is makkelijk bedienbaar en gaat best snel. Het geluid is redelijk maar het stoort niet. Met ong 5 bladzijdes maximimaal tegelijk te gebruiken met meer kan hij vastlopen.
Wanneer je de deksel eraf haalt stopt hij automatisch.

Pluspunten

• Veilig in gebruik
  • Makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Kan max 5 bladzijdes tegelijk

Jenhof 25-11-2022

Prima apparaat, de prijs is aan de hoge kant

Geschreven voor: Fellowes LX65

Qua vormgeving en kleur een mooi apparaat. Hij maakt weinig geluid en is makkelijk te bedienen. Met 5 papieren tegelijk doet hij prima zijn werk. Maar doe je 10 papieren wat hij zou moeten kunnen dan trekt hij het nauwelijks. Een groot pluspunt is dat je geen nietjes hoeft te verwijderen uit de papieren dat scheelt veel tijd. Dus blij met dit product om te testen. Een nadeel is dat de opvangbak geen handvaten heeft dus wil je hem verplaatsen of leeggooien is dat ietswat onhandig. Best een goed apparaat maar de prijs is aan de hoge kant.

Pluspunten

• Maakt weinig geluid
  • Mooie vorm en kleur
  • Nietjes kunnen blijven zitten

Minpunten

• Prijs aan de hoge kant
  • Geen handvaten aan de opvangbak
  • Met 10 vellen papier gaat het moeizaam

m******************@h********** 20-11-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Fellowes LX65

Wat een fijn product. De versnipperkracht is prima, het apparaat doet wat hij moet doen. Zelfs zacht karton versnippert hij. De veiligheid is heel goed. Wanneer de vingers te dichtbij komen geeft hij dat aan. Zo weet je zeker dat er nooit ongelukken gebeuren. Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Fijne kracht
  • Veilig

ellen0410 21-10-2022

topper

Geschreven voor: Fellowes LX65

Het apparaat is makkelijk aan en uit te zetten. De aan-uitknop is duidelijk aanwezig. De knop om het nu ingevoerde papier er terug uit te krijgen zit goed op het zicht. De gleuf voor het invoeren van het papier vind ik zelf iets te smal. Het zou fijn zijn als de invoer iets breder zou zijn. De papiervernietiger is compact en mooi om te zien. De bovenkant van het apparaat in elkaar zetten kan iedereen. Alleen als de safesence het papier goed ziet dan gaan de walsen voor het versnipperen pas draaien.

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• ingang voor papier invoer

l**********@h********** 21-10-2022
Geschreven voor: Fellowes LX65

Het is een fijne shredder in gebruik voor een klein kantoor en voor thuis. Ik doe er maximaal 6 vellen tegelijkertijd in om zo het apparaat niet te overbelasten. Het apparaat maakt er fijne snippers van en werkt veilig en snel.

ellen0410 18-10-2022

topper

Geschreven voor: Fellowes LX65

Pluspunten

• compact
  • gebruik

Minpunten

• invoergleuf voorpapier iets te smal

l**********@h********** 18-10-2022

FIjn product voor deze prijs

Geschreven voor: Fellowes LX65

Ik heb dit apparaat mogen testen en ik ben er zeer tevreden over. Hij doet het uitstekend, al heb ik me steeds beperkt tot zo'n 5 vellen tegelijk. Het gaat snel genoeg vor particulier gebruik maar zou naar mijn mening ook in een klein kantoor gebruikt kunnen worden. Ruime opvangbak. Een uitstekende papiervernietiger voor deze prijs.

Pluspunten

• opvangbak
  • geluid

Minpunten

• max 5 vellen

EvMeggelen 17-10-2022

Fantastische papiervernietiger!

Geschreven voor: Fellowes LX65

Deze papierversnipperaar heb ik nu een paar weken mogen testen en daar ben ik heel blij mee. Nu we meer thuiswerken is dit een must-have in ons thuiskantoor. Omdat hij mooi is vormgegeven is het geen sta in de weg.
Andere papierversnipperaars willen nog wel eens vastlopen, dat is bij deze versnipperaar niet het geval. Er kunnen wel tot 10 blaadjes tegelijk in én hij vernietigd ook de nietjes of paperclips die nog aan het document bevestigd zijn. En omdat er een grote opvangbak in zit, hoef je ook niet steeds de bak te legen.
Enig minpuntje is dat het apparaat zichzelf uitschakelt na 6 minuten versnipperen, om af te koelen. Dit duurt ongeveer 20 minuten.

Pluspunten

• grote opvangbak
  • vernietigt ook nietjes en paperclips
  • mooi vormgegeven

Minpunten

• lange afkoeltijd

Mlk 16-10-2022

Praktische versnipperaar

Geschreven voor: Fellowes LX65

Ik heb dit product enkele weken getest. Het voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Het papier wordt snel in kleine stukjes versnipperd, er kunnen meerdere vellen van verschillende afmetingen ineens aangeboden worden. Het apparaat is zo beveiligd dat het stopt zodra je je hand te dichtbij houdt. Mocht het papier vastlopen zit er een “achteruit “ stand op om het papier terugbrengen voeren. Het apparaat is niet te groot, makkelijk verplaatsbaar en heeft een voldoende lange stekkerdraad en ruime opvangbak

Pluspunten

• Snel
  • Meerdere vellen tegelijk

Monique33 11-10-2022

Krachtige versnipperaar; Powershred LX65 van Fellowes

Geschreven voor: Fellowes LX65

De Powershred LX65 van Fellowes heb ik nu een aantal weken in gebruik bij mijn kantoor aan huis. Het is een mooie afgeronde zwarte papierversnipperaar. Ik ben hem nu een aantal weken aan het testen en hij bevalt mij prima; de Powershred LX65 van Fellowes versnippert meerdere A4 papieren in één, ook stevigere enveloppen versnippert hij keurig. De nietjes in de papieren zie ik niets van terug. Er zit een venster aan de zijkant waardoor je kunt zien hoe vol de bak is. Tevens zit er een beveiliging op waardoor hij stopt met versnipperen wanneer de invoer aangeraakt wordt. De Powershred LX65 van Fellowes is mijn perfecte papierversnipperaar voor mijn kantoor aan huis!

Pluspunten

• sterk
  • meerdere papieren tegelijk
  • beveiliging
  • mooi design

S. J. 11-10-2022

Goed product

Geschreven voor: Fellowes LX65

Ontzettend blij dat we de papierversnipperaar mochten testen. Voor het thuiswerken werkt de fellowes LX65 perfect.

Daarnaast staat het design ook netjes in je woonkamer of op kantoor. Het geheel ziet er netjes uit en door het raampje kun je ook goed zien of de opvangbak vol is.

Klein nadeel vind ik dat hij in z'n geheel wat lastig op te tillen is (je moet hem van onder vasthouden ipv van bovenaf tillen)

Maar verder qua versnipperen werkt het perfect. Nietjes kun je gerust mee laten gaan en na een afkoelperiode kun je weer verder werken.

Ook je handen zijn veilig. Als je te dicht bij de invoeropening komt stopt het apparaat.

• Handig in gebruik