HP Pavilion Desktop TP01-2725nd PC - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion Desktop TP01-2725nd PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b*********@g******** 23-05-2024

De HP Pavilion TP01 is een handzame desktop die je op op warme dagen makkelijk in een koele ruimte kan zetten.
De AMD Ryzen 7 5700G chip lijkt niet zoveel sneller als de eerste generatie Ryzens uit 2017 in mijn beleving. Het Vega 7 grafische gedeelte op de chip is toch wat traag, dus ook een compacte GForce GTX 1630 er in gezet. Die ging er net in en is ook net binnen het bereik van de 310 Watt voeding. Ook nog een Kingston SSD A400 erbij die veel sneller is dan de Toshiba HDD. Die verder prima is voor opslag van bijv. foto's. De M.2 HDD is uiteraard fijn snel opstarten. Deze mooi ontworpen HP is natuurlijk niet bedoeld als spelcomputer en daarom niet volgebouwd met ventilatoren, gebruik hem daarom liever niet in hete ruimtes. De desktop is heel stil en de wifi-chip is handig. De ventilator van de processor zit scheef maar dat is bij al deze HP moederborden zo: er zitten vier steun asjes in de weg. Dit belemmert niet de goede werking. Windows 11 is prima maar een programmaatje om de iconen in de stijl van Windows 10 naar links te zetten vind ik zelf wel prettig

b*********@g******** 23-05-2024

De HP Pavilion TP01 is een compacte desktopcomputer met een AMD Ryzen 7 5700G-chip en een Vega 7 grafische gedeelte. Er is ook een GForce GTX 1530 toegevoegd voor betere grafische prestaties. De desktop heeft een Kingston SSD A400 voor snelle opstarttijden en een Toshiba HDD voor opslag. Gebruik deze HP-desktop liever niet in hete ruimtes. Windows 11 wordt als prima ervaren, maar sommige gebruikers verkiezen een programma om de pictogrammen in de stijl van Windows 10 naar links te verplaatsen.