Packard Bell iMedia D2500 + Viseo 222ws

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell iMedia D2500 + Viseo 222ws op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Kris007 28-12-2009

Erg goed prijs kwaliteit verhouding!Mooie vormgeving!Perfect voor gewoon gebruik!

nicoba 04-09-2009

Deze computer heb ik vorig jaar in augustus gekocht. Dus nu net 1 jaar in gebruik. Hij bevalt mij goed. Geen enkel probleem mee gehad. Ook het scherm is prima.

JesseJim 24-04-2009

Hallootjes ben ik weer. Ik heb effe uitgezocht en gevraagd wrrm Cod 4 & WaW niet op z'n allersnelst gaan. Het blijkt aan de videokaart teliggen. Volgens die man (medewerker Mycom) is de videokaart zijn ddr te laag. Deze heeft ddr3 en met ddr4 of ddr5 zou hij perfect afspelen. Dat zou je dan 150 tot 200 extra kosten. Alsnog is het dan een super goedkope pc. De processor is gewoon helemaal goed want zij gebruiken deze Intel processor ook. Voorderest is het gewoon echt een hele goede pc. Alleen voor Hardcore gamen moet je hem ietsje upgrade voor games die niet veelijzend zijn is het zowieso een perfecte pc. En als je helemaal niet gamed is het echt een hele goed pc.