HP Pavilion Elite m9560nl Desktop PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion Elite m9560nl Desktop PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

U. Vernon 30-08-2009

Zeer veel problemen gehad met deze PC. Al drie (!) keer naar de winkel terug moeten brengen vanwege allerlei hardware problemen. Ook Windows Vista loopt slecht en traag en heeft steeds problemen met de hardware. (Komt het ooit nog goed met Windows?) Veel spijt van mijn aankoop.

rvm 06-06-2009

De m9365 welke ik zojuist heb aangeschaft staat hier niet bij, vergelijkbaar met dit model vanwege de Q9300 2.5 Ghz. processor. Deze m9365 is met NVIDIA 9600GS 768 Mb videocard, Vista home premium 64 bits, en met een extra media drive van 500Gb. 1 Tb. in totaal.

Wat een geweldige desktop PC is dit, ik denk dat dit geld voor de hele HP Elite PC serie. Mooie behuizing, fluister stil.
En zo ongelooflijk snel met alles....met veel bewerkingen tegelijk bezig zijn geeft geen enkel problemen voor deze krachtpatser. Echt een klasse PC!

gelijk heb ik de HP 24´´monitor er bij gekocht (ook een verademing), met HDMI en webcam. Computeren wordt steeds leuker.

Albert020 29-05-2009

En ja hoor heb deze nu ook 3 weken in huis en moet zeggen dat ie mij ook zeer goed bevalt, heb er ook gelijk maar even een 22 HP Full HD bij gehaald HP w2228h

Ben zeer tevreden, echt een aanraader voor wie een snelle en goede compter in huis wil hebben, een dikke 10 duss :--)

DJtommy 01-03-2009

Ik heb sinds een maandje deze krachpatser in huis, maar ik moet toegeven dat ik er uitermate tevreden over ben, en niet meer kan zeggen dat het een super systeem is.

Ik kan verschillende (grote) processen tegelijkertijd doen (photoshop, flash en dreamweaver tegelijk) en de snelheid neemt zodanig weinig af, dat het zelf niet te zien is. Dus dat beloofd genoeg.

Ook voor games is het systeem zeker niet te min, met een van de nieuwste nVidia videokaarten speelt het spellen zonder problemen in de beste modus af, en dat vind ik zonder meer veelbelovend.

Dus voor mensen die een computer willen aanschaffen om een snelle computer te hebben, een spelletje te spelen of andere veeleisende processen is dit een geweldige aanrader.

Super systeem, en wij zijn er hier enorm blij mee, en ik kan niet anders dan mensen voor thuis gebruik deze aanraden.

Gewoon niet twijfelen voor deze, maar kopen, zonder meer een aanrader.

We hebben het Systeem samen met de HP-L2245w monitor, maar het is echt een geweldige aankoop geweest. Absoluut geen spijt van gehad.

Beoordeling van beeldkwaliteit is dus ook met betrekking tot de monitor.