HP Pavilion t3530.nl PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion t3530.nl PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

SemiTevreden 18-08-2007
Geschreven voor: HP Pavilion t3530.nl PC

Deze pc nu een jaar in bezit

Gewoon in windows is het een mooi snel systeem. Kan zonder moeite meerdere mappen/programma's open hebben. Het geluid is prima.

MAAR ingame, is het een slechte pc. de 256 MB videokaart is een lachertje. een 7300 Light Edition. Dat is ook duidelijk te merken. Op low graphics laggt mijn systeem zelfs nog als het wat druk in het scherm is.

Voor thuisgebruik (email, internet, word, excel e.d.) is deze pc zeker aan te raden
maar voor mensen die ook af en toe een game willen spelen: Niet doen, zoek een andere pc!

Morgan Heijdemann 16-08-2007
Geschreven voor: HP Pavilion t3530.nl PC

Nou, hoe zal ik eens beginnen bij deze pc? Ik heb er eentje al een jaar in mijn bezit, en over het algemeen ben ik er best wel tevreden over. De CPU draait lekker, doet goed zijn werk, er zit voldoende RAM in om de meeste klusjes te klaren, en de videokaart gaat wel, die kan alle spellen aan, maar meestal dan wel met de graphics op een lage(re) stand.

Over het algemeen dus best wel een redelijke computer. MAAR, dan ben ik nog niet begonnen over de klantenservice van HP, als hij het ooit niet meer doet. Ik heb zelf nu anderhalve maand geleden de computer moeten formatteren nadat een erg hardnekkig virus op was gekomen. Na formatteren bleek dat de recovery cd's die ik had, het niet meer deden.

Ik dus bellen naar HP. Nlijkt dat het mij 38 euro kost om een setje naar mij te versturen. Nou, wat moet dat moet, dus aanvraag gedaan. Pas na een week kreeg ik de acceptgiro, en pas na een maand (!!!) de herstelcd's, die uit Hongarije kwamen. Nou bleek dat deze cd's niet eens werkten.

Opnieuw naar HP bellen (al meer dan 4 keer gedaan tot dit punt, ze hebben een te kort geheugen voor klachten) en zeggen dat ze het niet doen. Wordt beloofd dat de reparatiedienst over een uurtje of twee zal bellen voor de ophaaldatum en tijd. Na twee dagen nog niks. Na bellen eindelijk UPS op de stoep gekregen. Week later, nog steeds geen pc ...