Dell Dimension 5150 (Pentium D 820 Dual Core / 2800)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dell Dimension 5150 (Pentium D 820 Dual Core / 2800) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

jack jvg 09-02-2007

ik ben in het bezit van de dell 5150 ik heb een dual core pentium 4 ht met 2,8 ghz en 2 gb intern geheugen 160 gb hd, 1 x dvd drive 1 x dvd brander , heb een geforche 6800 xt 512 ddr 3 kaart gekocht extra voor gaming en heb een 20,1 inch scherm van samsung de syncmaster 204 staat ook een review van mij over, wat betreft de pc top ding enkel de dvd drive toegevoegt en de geforche 6800 xt toegevoegd en loopt als een tierelier wordt geleverd met windows media edition dat is echt waardeloos veel problemen gehad met software dat het niet herkende en ben na 4 maanden over gestapt op xp pro, maar dell is echt goed wat men ook zegt enkel de service is wel moeizaam want als je een leek bent in computers dan ben je gedoomd omdat je dan je pc moet opsturen naar denemarken, hij gaat eerst naar amsterdam en vandaar door naar denemarken of londen. maar ik heb geen garantie meer maar das geen probleem ik heb er wel verstand van zoals zoveel anderen dan is dell echt goed