Acer Power AcerPower 1000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Power AcerPower 1000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Joachim 12-02-2007
Geschreven voor: Acer Power AcerPower 1000

Qua vormgeving een hele mooie computer. Helaas nadat ik de pc had ontvangen deed deze helemaal niets. Kreeg alleen langdurige pieptoon en verder niets. Pc weer retour gestuurd en nieuwe ontvangen.

Nieuwe exemplaar werkte op zich heel goed, alleen ging deze regelmatig op zwart tijdens het opstarten. De pc kwam ongeveer tot het windows logo en viel vervolgens helemaal uit. Tevens op beeldscherm horizontaal in de achtergrond streepjesbij activiteit van de harde schijf. Na heel veel bellen met Acer en leverancier is de pc 3x op toernee geweest en uiteindelijk werkte deze nog steeds niet zoals het hoorde.

de leverancier neemt de pc terug en ik ga het proberen met een Acer Power 2000, wellicht dat de Intel Celron stabieler is dan de Amd in de Power 1000.

EddyXLR 14-11-2006
Geschreven voor: Acer Power AcerPower 1000

Erg mooie computer.
Zit een flinke grafische kaart in met DVI
en is echt klein.
Hij is ook erg stil omdat erg geen trafo met koeling in zit, klein nadeel is
dan wel dat je een adaptor hebt.
2 weken in bezit en werkt op en top naar tevredenheid.