Apple iMac 20-inch (Intel Core 2 Duo / 2160)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iMac 20-inch (Intel Core 2 Duo / 2160) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Schumapple 12-08-2007

Top machientje. Vandaag in huis gehaald. De allernieuwste iMac 20 met 2.4 GHz processor, 320 GB HD en megasnelle ATI, Radeon HD 2600 kaart met 256 MB VRAM.
Binnen een minuut opgestart en binnen 5 minuten online via Airport. Imac in het netwerk gehangen en de windows OC's zijn pretttig benderbaar. Foto's downloaden gaat als een zonnetje evenals MP3 bestanden.
Vormgeveing is megamooi met alu omlijsing en utraplat toetsenbord.
Was altijd Windowsaddict, maar voel dat ik bekeerd wordt

Paul Vr 31-07-2007

Een waanzinnig snelle, stabiele, gebruiksvriendelijke en mooie machine. Aanzetten en binnen een minuut kan je er mee werken. Mijn windowsbak doet er 8 minuten over om op te starten en is niet vooruit te branden. mijn productiviteit is met 30% toegenomen.

Harley396 07-03-2007

Ik heb de Imac 20 inch net 2 maanden in bezit,
deze machine werkt grandioos snel ,
Blij dat ik eindelijk overgestapt ben van Microsoft naar Apple.
Lang getwijfeld maar als je hier 1 dag mee werkt wil je niet meer terug.
Formidabel beeld en heerlijk stil.

MacHenk 03-02-2007

Mijn eerste Mac was een blokkendoos (1985). Toen nog met floppies... Daarna nog enkele Macs gehad. Die deden het altijd, nu nog steeds (want het is moeilijk om afscheid te nemen).

In de jaren '90 min of meer verplicht overgestapt op Windows, vanwege beroepsmatige softwareontwikkeling voor DOS en Windows.

Totdat een vriend me enkele weken geleden een nieuwe Apple notebook liet zien.

De knoop doorgehakt, een iMac besteld. Een etmaal later bracht een bekende pakketdienst een doos...

Precies zoals ik het ruim twintig jaar geleden kende: Uitpakken, even wat zaken instellen en klaar.

In alle opzichten oogverblindend. Ontzettend helder scherm, waanzinnig goede kleuren en de schermletters zijn prachtig afgerond, waardoor je documenten op het scherm heel prettig leesbaar zijn. Ik lees daarover weinig, maar het is echt een genot voor je ogen.

Zowel de nerd als de leek hebben er een fantastische computer aan. Je kunt inloggen op de FreeBSD (Unix) kern en je weet ook wat het ding van binnen doet. Weet je niet wat dat is, vergeet het gerust, je hebt het echt niet nodig.

Je verbindt de iMac heel simpel met van alles (mijn Linux servers met Samba werden feilloos gevonden) en omgekeerd verbindt je een Windows computer heel eenvoudig met je iMac.

Mijn bluetooth telefoon was in een handomdraai aangesloten.

Deze week Vista voor het eerst gezien in een computershop. Ronduit een slechte kopie van de iMac.

Ik ben blij weer terug te zijn bij Apple.