Acer Aspire E571

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire E571 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Danny 2007 13-08-2007
Geschreven voor: Acer Aspire E571

Ik heb deze pc sinds een paar weken in bezit de prestaties zijn goed. maar wat ik niet snap niet waarom je er geen vista setup / recovery dvd bij hebt bij hebt. dat verklaard volgens mij dat je daarom na de installatie een backup moest maken. En ik vind dat de videokaart best wel warm wordt als je hem een poos aan hebt staan, daar heb ik een oplossing voor, gewoon Ntune van nvidia installeren en in ntune kun je ook de ventilator van de videokaart op handmatig zetten en de fan speed verhogen zodat hij toch wat koeler is. Standaart staat hij op automatisch wordt hij wel 80 a 84 graden. regel je het handmatig +- 65 graden wel beter dus.

a3aan 11-04-2007
Geschreven voor: Acer Aspire E571

Veel problemen met deze computer, vooral de slechte support van Acer. Op moment dat ik een usb stick aansluit of de cardreader gebruik loopt het systeem vast en wordt het niet meer herkend. Helaas geen goede berichten dus over deze computer