Dell Dimension E521 (AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000+ / 1024MB / 320GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dell Dimension E521 (AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000+ / 1024MB / 320GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Dyon 14-04-2007
Zeer compleet systeem voor een acceptabele prijs. Mijn systeem heeft een 5600+ processor (upgrade). USB geeft wat problemen indien de muis en keyboard beide niet direct op het systeem zijn aangesloten. Men werkt aan een oplossing bij Dell (bios update). Probleem doet zich overigens alleen maar voor bij het opstarten van het systeem, niet wanneer Vista geladen is.
Duidelijk dat Vista nog erg nieuw is en dat niet voor alle hardware een goede stabiele driver beschikbaar is. Ligt niet aan het systeem.
Al met al na wat updates te hebben geinstalleerd een prima systeem, alhoewel ik meer performance had verwacht (kan echter niet uitsluiten dat dit meer aan Vista ligt dan aan deze Dell).