Packard Bell iStart 6125 (AMD Athlon 64 X2 3800+ / 1024MB / 250GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell iStart 6125 (AMD Athlon 64 X2 3800+ / 1024MB / 250GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

urk1990 04-08-2007
De pc werkte goed todat hij na een paar dagen na aankoop niet meer wilde opstarten. Na een bezoek aan de winkel bleek er een stekkertje binnen in de pc niet goed te zijn aangeloten. Probleem opgelost.

De 6125 is vrij snel maar maakt inderdaad het geluid van een mitrieur.

Albert S 19-07-2007
Mijn vriendin heeft er een gekocht. Een paar dagen geleden.
Denk je dat je dat ding aan kunt zetten en gelijk draaien.
Vergeet het maar. Al met al 3 uur bezig geweest.

Dacht 'm goed draaiend te hebben. Mis!! De harde schijf lijkt soms wel een mitrailleur. Je doet niets maar dat ding is aan het swappen... of weet ik wat ie aan het doen is.
Programma's afsluiten en opstarten gaat stroperig traag.

Windows Vista geeft aan dat er 766 Mb !!!! intern geheugen in zit De Bios echter laat wel 1024 Mb zien.

Ikzelf werk nog met een heel oude Athlon 900 Mhz/768 Mb geheugen en Windows XP. Dat ding werkt 2x zo snel als die PB.

De handleidin was trouwens ook van een andere PC.

Wat een waardeloos merk. En dat te bedenken dat dit merknaampje gefabriceerd wordt bij NEC.

Een slechte reclame!!!!!!