Packard Bell iStart J9200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Packard Bell iStart J9200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Molly 02-08-2007
Geschreven voor: Packard Bell iStart J9200

Ik heb deze pc nu 6 dagen. Hij bevalt zeer goed, op het geluid na. Het is even wennen om van een normaal beeldscherm, naar een breedbeeld over te stappen. Maar dit is gauw gebeurd. Hij is snel. Vista is ook even wennen, maar bediend zich makkelijk. Alleen een foutje gemaakt met het instellen van mijn toetsenbord. Dit hadden ze wel in het boekje mogen zetten. Ik had alles op Nederland gezet, dit moest dus USA standaard zijn.

Ik heb een ander setje speakers op aangesloten.
Je hoort de kast amper. Als ik iets download, moet ik goed kijken of hij nog bezig is, zo stil is hij.
Het is een mooi strak design. Geen extra`s als een kaartlezer of diskdrive. Maar dat vind ik niet belangrijk, met een usb stick kom ik al een heel eind.

Hiervoor ook een Packard Bell Imedia gehad, en hier was ik heel tevreden over. Gebruik hem nu als backup pc. Hij is nu 5 jaar oud en deze heeft me nooit in de steek gelaten (op mijn eigen fouten na). Hoop ook met deze veel plezier te hebben.

Grote spelletjes, speelt hij met gemak. Ik heb er 2 zonder problemen op geinstalleerd.

Een mooie en goede pc voor het geld.