Acer Aspire M5500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire M5500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

RichV 08-10-2007
Geschreven voor: Acer Aspire M5500

Wat een lawaai maken die ventilatoren zeg. Zelfs als ik niks doe !!!!
Is daar niks aan te veranderen ???
bah !

Luijb 20-09-2007
Geschreven voor: Acer Aspire M5500

Deze quadcore PC is de nieuwste generatie. Het is een snelle geruisloze pc die plug en play is. Bij de eerste opstart duurt het een uur voordat alle programma's en proefversies zich geinstalleerd hebben maar het is een nagenoeg geruisloze supersnelle desktopcomputer die door ons als gewldig wordt ervaren. World of Warcraft speelt soepel met gedetailleerde grafics zonder legs of andere nare dingen. Hierbij hebben wij gekozen voor een nieuw Acer Widescreen beeldscherm Type AL1916W AS. Een topkeuze en wij kunnen deze pc iedereen aanbevelen. Vergelijk de prijzen goed want wij hebben nu PC + beeldscherm voor dezelfde prijs als je bij anderen alleen voor de PC moet betalen.

Mr engel 13-09-2007
Geschreven voor: Acer Aspire M5500

Een goede allrounder. Handig zijn de 4 USB poorten en in-uitgangen voor hoofdtelefoon en microfoon boven aan de voorkant . Minder handig vind ik openen van de DVD-lade, een onhandige knop voor aan de zijkant van de pc.
Beeldkwaliteit is prima (i.c.m Samsung 22 2ms tft-breedbeeldscherm).
Geluid kan ik niet heel veel over melden. Ik gebruik nog een oude 2.1 speakerset, voldoet naar mijn wens, maar haalt niet alles uit de 7.1 geluidskaart.
Toetsenbord en muis zijn van standaardkwaliteit, goed, maar niet super.
Ik vind de pc behoorlijk stil en dat is ook een dikke plus.
Bijzonder veel software standaard in de doos: Flight Simulator X, Encarta 2007 standaard, MS Rally Challenge en Zoo Tycoon. Kreeg van de winkel nog het spel Colin McRae DiRT mee!
Enige grote nadeel is Vista (Home Premium). Start zeer langzaam op, problemen met oude games, vergt veel capaciteit van de pc.
Kortom de pc is prima, ik ben erg tevreden. De OS (Vista) zal nog kinderziektevrij moeten worden.

ron69 10-09-2007
Geschreven voor: Acer Aspire M5500

Mooie niet te grote kast die gelukkig ook redelijk stil is (plaats in de woonkamer).
Een mooie all-round pc met usb, firewire, cardreader en een dvd-rw-station aan de voorzijde. Achter het 2e dvd-klepje zit helaas een lege ruimte wat een gemiste kans is vind ik want voor €15 kan er één bij. Een andere misser vind ik het ontbreken van een wifiverbinding.

Tijdens het eerste moment van opstarten ging het echter al mis; de computer stond wel aan maar deed niks meer en gaf geen beeld. Stekker er uit en er weer in en er volgde een langdurige herinstallatie zo leek het. Sindsdien geen problemen meer ondervonden en Windows Vista is even wennen maar alle randapparatuur werd moeiteloos herkend en kon zo gebruikt worden.
Al met al een goed samengesteld systeem dat jaren mee moet kunnen.