Packard Bell iStart D2230

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell iStart D2230 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

martin neijman 26-03-2008
Geschreven voor: Packard Bell iStart D2230

Heb deze PC nu 2 weken in huis.Een juweeltje!!
Iedere dag weer een waar genoegen er mee te werken.Snel,stil en een schitterend 22 inch beeldscherm.Mooi staaltje van techniek,vormgeving en kwaliteit.Een dikke pluim want ik ben er meer dan tevreden mee.

ray70 10-03-2008
Geschreven voor: Packard Bell iStart D2230

Heb deze pc afgelopen weekend aangeschaft. Vanwege de 1e review. En ik moet zeggen perfect. Hij is lekker snel em het scherm is super (22). Alle benodigde zaken zitten er op en aan. Zeker een aanrader om te bekijken. Ben wel benieuwd hoe lang deze pc het uit zal houden.

niceman26 03-03-2008

Hallo
heb deze PC afgelopen weekend voor mijn moeder aangeschaft. Ze wilde wel eens wat meer met een PC als alleen spellen doen. Dus heeft ze besloten op internet te gaan surfen. Nu zag ik deze PC en vond hem ideaal voor haar. De PC is uitgerust met een goede harde schijf, de grafische kaart is ook goed. Maar het mooiste is toch wel de 22monitor. Dus een ideale PC voor mensen die niet veelk eisend zijn, maar toch een redelijke PC voor een mooie prijs willen hebben.