Acer Aspire M5641

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire M5641 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

ventheman 28-03-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M5641

Wat een drama! Nooit maar dan ook nooit meer een product van Acer.
De PC lijkt goed. Maximale prestaties voor een aantrekkelijke prijs. Er is echter geen documentatie bij, dus alles zelf uitzoeken. Dat is nog tot daar aan toe. Maar vanaf de eerste dag al problemen met de draadloze muis. Deze lijkt te interfereren met het draadloos netwerk. Verplaatsing van de USB stick hlept iets. 2 dagen later begeeft de PC het helemaal. Opgestuurd (netjes geholpen door de helpdesk!) en na 2 weken weer terug met een nieuw moederbord. Alleen doet nu het draadloos netwerk niet. Na een dag ergernis en 4 uur bellen met de helpdesk is het vrijdag 1600 uur en niemand meer bereikbaar. Een soortgelijke ervaring had ik ook met mijn PDA van Acer. Mooie producten totdat er behoefte is aan service....

Broer 07-03-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M5641

beoordeling:
Een mooi systeem

pluspunten:
stil
snel
usb poorten makkelijk te bereiken
mogelijkheid to het maken van een rate set

minpunten:
support van ACER is er gewoon niet, niet eens slecht, gewoon niet. Kijk maar eens op de site. Geen drivers en documentatie, slechts een lege DVD. Er wordt een vista32 home bijgeleverd, wat jammer is voor de 64 uitvoering. Omdat je op de acer site geen drivers kun downloaden (en ook geen documentatie over hoe je een rate set moet aanmaken, betekend dit dat je vooral zelf veel moet uitvogelen. Inmiddels enige malen een call geplaatst bij ACER, slechts eenmaal antwoord gekregen om zelf maar te googlen. Ik wilde zelf een rate set en vista 64 business. Zodra je een rate set aanmaakt, is je restore partitie uitgewist. Verder boot het systeem niet van een standaard VISTA, omdat je disk controller drivers moet bijladen tijdens boot. Die moet je dus eerst wel hebben (http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloaddetail&type=driver&maincat_no=1&prod_no=1330). De dvd drive zit achter een luikje en ik weet dus niet of er zo een standaard drive bij in kan. Nu heb ik ook geen documentatie, dus ja, dat wordt ook weer proberen. Van ACER had ik toch wel wat meer support verwacht!!!