HP MS220 Pavilion All-in-One MS228nl Desktop PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP MS220 Pavilion All-in-One MS228nl Desktop PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

MSH 28-06-2010

mooi vormgegeven PC voor wie geen grote kast wil of kan plaatsen en toch een redelijk groot scherm wil gebruiken (18,5 inch). Relatief energiezuinig door niet al te hoge systeemeisen.

Deze PC hebben we gekocht om een Laptop te vervangen die eigenlijk toch alleen op de eettafel gebruikt werd. Nu staat deze PC ervoor in de plaats. Scherm-resolutie is niet heel hoog, maar voor het dagelijkse werk (Outlook/Word/Internet/foto's bewerken) prima te gebruiken. Beeldkwaliteit is heel goed, beter dan Laptop van 4 jaar oud. Het scherm is niet aanraak-gevoelig, maar dat is wat ons betreft geen minpunt. Nadeel is wel dat zowel muis als toetsenbord bedraad aangesloten zitten, maar dat is alleen een probleem bij het verplaatsen van het systeem. (Wij zetten het systeem 's avonds weg om de eettafel voor andere zaken te gebruiken; daarvoor moest het systeem niet al te zwaar zijn). Standaard draait er Window 7 op en de snelheid valt niet tegen, ondanks de niet al te snelle CPU.