De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver VPR-190 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yvy83 28-06-2024

Fijne platenspeler

Geschreven voor: Denver VPR-190

Erg mooie platenspeler met mooi geluid (voor gewoon huiskamer gebruik) ik vind de ingebouwde speakers goed genoeg maar optie externe boxen zit er wel op. Platen groot en klein doen het beide erop. Radiofunctie zit erop maar daar gebruik ik hem niet voor.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik doet wat het moet doen
  • Fijn compact en niet te zwaar
  • Ingebouwde speaker

Wienkie 27-06-2024

mooie platenspeler

Geschreven voor: Denver VPR-190

Deze platen speler doet wat hij moet doen. Alle platen van 33, 45 en 78 toeren zijn af te spelen. Om een beter geluid te krijgen kun je eigen boxen aansluiten. Daarnaast ziet hij er mooi uit in de kamer en zit er zelfs een FM ingebouwd in.

Pluspunten

• 33, 45 en 78 toeren
  • mooi design
  • extra boxen aan te sluiten

Lies 27-06-2024

fijne platenspeler

Geschreven voor: Denver VPR-190

De platenspeler is makkelijk in gebruik ook als je nog nooit een plaat hebt afgespeeld. De instructies waren dan ook heel duidelijk. Er zijn meerdere opties zoals ook het radio spelen. Dit hebben we dan ook uitgeprobeerd en was verassend eenvoudig te doen. Het geluid was prima en het uiterlijk van de speler is heel aantrekkelijk. Staat op een mooie plek in de woonkamer.

Pluspunten

• Prima geluid
  • Makkelijk in gebruik
  • Prima geluid