Ion TTUSB05

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ion TTUSB05 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

andre 57 06-12-2009
Geschreven voor: Ion TTUSB05

Ik deze draaitafel nu een paar dagen in bezit en heb 4 elpees opgenomen alles werkt perfect (vista even op de site nieuwe software moeten dowloaden) en ik ben verbaats over de kwaliteit van deze draaitafel en op de kwaliteit van de opnamen echt geweldig.

Albert S 19-09-2008
Geschreven voor: Ion TTUSB05

Ik heb deze draaitafel een maand in bezit.
Hij bevalt me uitstkend.
Geluidskwaliteit is m.i. prima!
Heb al diverse LP's overgezet, gebrand op CD en gespeeld op de stereo.

Met het bijgeleverde programma Audacity kun je de kwaliteit eventueel nog verbeteren. (Ik heb dat tot nu toe nog niet nodig gehad).

Aan de daaitafel is niets in te stellen maar dat is geen enkel probleem.

Ik adviseer wel de LP eerst met een zachte kwast van stof te ontdoen. Door het stof kun je een heel enkele keer een tik horen.

Deze tik kun je, zonder kwaliteitsverlies, weghalen met het gratis te downloaden programma (freewrae) DePopper.

Tim60 12-12-2007
Geschreven voor: Ion TTUSB05

Gisteren gekocht en tot nu toe uiterst tevreden! De Ion ziet er goed uit en voelt degelijk aan. Software geinstalleerd, plaat op zetten en opnemen. Werkt allemaal in 1 keer. Geluidskwaliteit valt ook helemaal niet tegen.

Heemskerk1988 29-09-2007
Geschreven voor: Ion TTUSB05

Heb van mijn ouders circa 500 lp's gekregen, ik heb al 50 lp's over gezet, gaat super! snel en makkelijk had nooit gedacht dat ik plaatjes draaien leuk zou vinden.

Jaap1234 21-09-2007
Geschreven voor: Ion TTUSB05

Gisteren deze platenspeler gekocht (had nog zoveel platen op zolder). De platenspeler aangesloten aan de computer, gewoon simpel met USB, het kabeltje zat er zelfs bij. En met een paar simpele stappen zo al mijn platen overgezet op CD. En de geluidskwaliteit is echt top, dit is echt een aanrader!

esmailzadeh 02-09-2007
Geschreven voor: Ion TTUSB05

Als kado gekregen van mijn kinderen, het is zo leuk om je oude LP's weer te beluisteren, door de ingebouwde voorversterker kon ik hem zelfs op mijn pioneer homecinema set aansluiten. De bijgeleverde software is uiterst simpel in gebruik, je kan zelfs krasjes in de opnamen verwijderen. In een advertentie zag ik dat Ion nu ook een Cassette deck verkopen met USB. Dat zal mijn volgende aankoop zijn.

vandooren 22-08-2007
Geschreven voor: Ion TTUSB05

Deze lijkt verdacht veel op het model van Lenco en wordt ook door Numark onder eigen naam uitgebracht. De USB-verbinding werkt en is in combinatie met de meegeleverde software van Audacity best handig, maar de geluidskwaliteit van dit apparaat is beslist ondermaats. Mijn oude Dual CS511 er naast gezet en wat een verschil! ION is schel en vlak, de Dual vol en warm, ook al zit er een oud naaldje in. Dus toch maar de omweg via de versterker voordat het geluid de pc ingaat. Voor de software maakt het niet uit van welke speler het geluid komt...
Verder valt er aan dit apparaat ook niks af te stellen, dus je moet maar hopen dat die plaat met die slag erin er door wordt getrokken.