Ion Profile LP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ion Profile LP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

King Bee Rob Koning 24-02-2012
Geschreven voor: Ion Profile LP

Het installeren ging redelijk eenvoudig. Moest echter wél een bestand van internet downloaden. Maar toen alles aangesloten en geinstalleerd was, was het opnemen van een lp super gemakkelijk.

Adriaan77 19-01-2012
Geschreven voor: Ion Profile LP

Gebruik de platenspeler voor het digitaliseren van LP's en singles met de Mac.
Lees beide boekjes die bij de speler verpakt zitten. Na downloaden van software kan je aan de slag. Jammer dat de titels van de nummers die je intypt niet worden overgenomen in iTunes. Ik heb daar via internet een vraag over gesteld, maar niets gehoord. Overigens werkt het goed. Aanpassingen aan het begin van het nummer of dergelijke kan je ook in iTunes doen.

Hanna53 03-11-2011
Geschreven voor: Ion Profile LP

Mooi geluid, makkelijke bediening en mooie vormgeving!
Kortom geweldig!

Toopie 13-06-2011
Geschreven voor: Ion Profile LP

Ik heb deze platenspeler nu een week in huis. Instalatie ging supersnel. Digitaliseren van mijn lp's werkt uitstekend. Geluid is ook erg goed. Een heel groot voordeel is dat ik deze platenspeler zonder tussenkomst van een voorversterker op mijn geluidsinstalatie ( Panasonic SA-BT100) kan aansluiten. Er zit namelijk een geïntegreerde voorversterker in. Geluid via mijn instalatie is ook byzonder goed.

kkfjdm256 16-08-2009

De geluidskwaliteit is gezien
de prijs van het apparaat uit-
stekend. Het apparaat wordt
door Windws XP herkend. Installatie is zeer eenvoudig, maar de documentatie moet goed worden gelezen. De vormgeving is zeer fraai. Het apparaat is 42 cm breed, 34 cm diep en 12 cm hoog. Ik heb nu 3 langspeelplaten gedigitaliseerd, dus over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen.