Liebherr CBNsda 5753 Prime - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CBNsda 5753 Prime op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Hans 30-06-2024

Prima apparaat, binnenwerk kan meer solide.

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5753 Prime

Hele goed stille, energiezuinige en goed koelende / vriezende koelkastcombinatie.
Wat ik jammer vind, is dat het binnenwerk niet heel solide is, iets dat ik wel zou verwachten van een koelkast van dit kaliber. De variosafe lade glijdt bij wat zwaardere belading regelmatig uit de rails. De glazen plateaus zijn van nogal dun glas waardoor deze bij wat zwaardere belading doorbuigen. Verder is het hopen dat de plateauhouders van kunststof het niet begeven.

Pluspunten

• Koelt / vriest goed
  • Mooi uiterlijk
  • Energiezuinig

Minpunten

• Plastic binnenwerk, weinig solide

i****@j*********** 22-03-2024

Prima zuinige en mooie koelkast!

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5753 Prime

Hele fijne en energie zuinige koelkast! Alleen indeling vind ik dat beter kan.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • fijne deursluiting

Minpunten

• passen en meten veel bij kleine potjes en flesjes

G**********@g******** 24-10-2023
Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5753 Prime

Wij hebben deze koel/vries combinatie nu van 21 april 2023 en krijgen nu al de melding airclean filter vervangen en ergste van alles is de zeer slechte deur constructie van het koelgedeelte.
Deze is alleen bedoeld van gespierde mensen en maakt een krakend geluid als een oude staldeur, om gek van te worden. wij hebben diverse Liebherr producten en altijd tevreden geweest maar deze prijzige kast is een drama, dus voor ons na deze geen Liebherr meer waarschijnlijk.

a**d@g**l.com 16-10-2023

koelkast

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5753 Prime

goede koelkast, uitstekend dessin, ziet er heel goed uit en voldoet aan onze verwachtingen

l************@h********** 03-09-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5753 Prime

Heb eerst goed rond gekeken
Zocht 1 die energie zuinig was en lang mee zal gaan en ook zuinig zal blijven
zo kwam ik op deze uit
Moest wel eerst wenen aan de grote
Had hier voor een kleine
Is me tot nu toe goed beslissing gewenst

Pluspunten

• Energie zuinig

Minpunten

• Prijzig

babj.bolten@gmail.com 17-06-2023

Erg fraai, zeer zuinig, degelijke afwerking

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5753 Prime

wij hadden een side by side koelkast van 20 jaar oud, aangezien de kinderen uit huis zijn, dachten we aan een, volgens de nieuwe energie norm A koel/vries combinatie. Ik zag in "de Schouw ", nieuwe brink 20 in Bussum de Liebherr staan, ik vond dit echt een gaaf apparaat, vooral de handles die de koelkast deur als het ware bijna vanzelf openen. Ik ben weer op alle sides gaan kijken en vond ook de biofresh lades waarin groente week kan liggen zonder te verleppen. ik vind ook de deuren mooi geborsteld RVS zonder display in de deur het mooiste.
Ook de app waarmee je van te voren, o.a in de winkel de koelkast op extra vriezen en/of extra koelen kun in stellen, maar er zijn zeer veel instellingen mogelijk. ik heb weer een vrijstaande wel/vriezer gekocht. Wat mij het meest irriteert, zijn de afdekdopjes om de deur richting te veranderen. dit zijn grijze kunststof dopjes op een de mooi geborstelde stalen deuren is dit super lelijk, hier had Liebherr wel iets mooiers op kunnen bedenken. Dan als 2de buiten de voeten om de kast te stellen, moet je ook een pootje onder het scharnier naar buiten draaien dit is volledig in zicht, ook hier had ik een mooiere afwerking van Liebherr verwacht.
De Label A is volledig tot zijn recht, de Liebherr verbruikt de helft aan energie dan onze vroegere side by side
Overigens Is de schouw in Bussum zeer klantvriendelijk, óók na de aankoop. Ik krijg een nieuwe boven deur omdat in mijn deur minuscule deukjes zitten, dit zag ik pas later.
Als laatste, is dit een nauwelijks hoorbare, zeer stille koel/vries combi. De 2 biofresh laden zijn volledig uittrekbaar door een geleide rail, het sluiten gaat mooi zachtjes naar binnen.

Pluspunten

• zeer zuinig
  • zeer degelijke afwerking
  • De bio fresh zone, extra zone rond 0 graden
  • zeer stil
  • Temeraturen 3 zones nauwkeurig in te stellen

Minpunten

• lelijk, kunststof afdekdopjes bij omkeren deur
  • lelijk pootje onder het scharnier punt op grond

h********@g******** 30-05-2023

Één weloverwogen goede keuze

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5753 Prime

Het apparaat heeft alles wat een koelkast voor de toekomst nodig heeft . De afwerking is subliem.
Een A label koelkast met vele handige extra’s.
Het is de prijs meer dan waard. Ik heb geen moment spijt van mijn aankoop. De bio-fresh zones zijn ook nog eens super handig. De deur sluit bijna automatisch en mocht je het toch vergeten dicht te doen , klinkt er nog eens extra een signaal. Mijns inziens een vrijstaande koelkast met allure, een echte aanrader

Pluspunten

• Stil qua geluid
  • Aan alles is gedacht
  • Eventueel op afstand bedienbaar.
  • Een pronkstuk in de keuken
  • Een slimme koelkast voor de toekomst

BCgirl 03-04-2023

Eén keer per week boodschappen doen en toch verse producten!

Geschreven voor: Liebherr CBNsda 5753 Prime

Blij met mijn aankoop! De biofresh laden zijn heel fijn. Ik kan nu gewoon vers producten kopen en hoef maar 1 keer naar de winkel. Het is prettig dat er veel verstel mogelijkheden zijn voor de platen. Al nemen de biofresh laden best veel plek in waardoor er voor pakken melk bijvoorbeeld ook weer niet heel veel mogelijkheden zijn. De koelvriescombinatie is wel dieper en hoger dan mijn oude exemplaar. Voor wat kortere mensen zou dit een probleem kunnen zijn, want het is lastig om bovenin wat producten neer te leggen. Ik ervaar dit echter als geen probleem en kan 'm van harte aanbevelen.

Pluspunten

• stil
  • veel verstel mogelijkheden platen
  • biofresh laden

Minpunten

• hoog en diep