Samsung RS65DG54R3S9EF - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS65DG54R3S9EF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ReginaH 13-06-2024

Very Cool !!!

Geschreven voor: Samsung RS65DG54R3S9EF

Een stijlvolle degelijke koelkast. Het design oogt klein en compact, maar als je de koelkast opent zit er verbazend veel ruimte in. Mooie ruime indeling in zowel het koel- als vriesgedeelte. Zelfs een wijnrek ontbreekt niet.
Wat mij opvalt is dat het apparaat zeer geruisloos is. Hooguit wat geluid tijdens het aanmaken van ijs voor de dispenser. In de deur zit een fantastische dispenserpaneel voor gekoeld water, ijsblokjes en crushed ijs. Echt fantastisch!
Producten blijven heerlijk koel en lang vers en ondervindt geen condensvorming in de koelkast. De koelkast is overigens voorzien van een geurbestrijdingsfilter.
Via een paneel in de koelkast kun je zowel het vries als koelgedeelte extra snel laten koelen. Ook kun je de koelkast in vakantiemodus zetten als je op vakantie gaat. Een leuk snufje is de SmartThings-app die je kunt downloaden op je telefoon en waarmee je thuis of onderweg je koelkast kan bedienen en monitoren. Echt een hele fijne koelkast om in huis te hebben, door het compacte design neemt het maar weinig ruimte in beslag.
Minpuntje was het zelf aansluiten van de waterfilter, dat vond ik wat lastig

Pluspunten

• Geruisloos
  • Compact, neemt weinig ruimte in
  • Grote capaciteit
  • Stijlvol design
  • Ijsblokjesmaker, crushed ice, koel water paneel

Minpunten

• aansluiten waterfilter

j***********@o********** 31-05-2024

Samsung RS65DG54R3S9EF

Geschreven voor: Samsung RS65DG54R3S9EF

Iedereen in huis is laaiend enthousiast over deze prachtige koelkast.
Er zit ontzettend veel ruimte in in zowel het koelgedeelte als vriesgedeelte.
We hadden 2 koelkasten staan maar dit staat nu allemaal in de Samsung koelkast aangezien er meer dan genoeg ruimte is.
Het ingebouwde ijsblokjes/crunched ijs is fantastisch en echt een meerwaarde.
Er wordt hier dan ook dagelijks gebruik van gemaakt.
Het aansluiten van deze koelkast op de waterleiding was echt een peulenschil.
Wij raden deze Samsung koelkast zeker aan.

Pluspunten

• Ruimte in koel en vriesgedeelte
  • Ijsblokjes/crunched ijs

b************@h********** 18-05-2024
Geschreven voor: Samsung RS65DG54R3S9EF

De koelkast is echt de perfecte koelkast voor een groot gezin (dat zijn we ook)! Om de 2 weken boodschappen halen, hoeft helemaal niet meer! Met een microvezeldoek onderhoud je zowel binnen als buiten heel makkelijk.
Het enigste geluid dat je uit de ijkast hoort, is wanneer de ijsblokjes aan het vullen is. Doordat de rekken, de bakken aan de deuren en de laden diep zijn, kun je heel veel boodschappen in doen die ook snel koelen en vriezen. De koelkast bepaalt zijn eigen temperatuur waardoor je dit niet steeds hoeft te stellen. In de mei-vakantie hebben de kinderen flink genoten van het water-en ijsdispenser. Ik hoefde me niet zorgen te maken dat ze steeds de kraan opendraaiden en water aan het vermorsen waren. Of dat ze de freezer steeds open deden om ijs te pakken.