Liebherr Rd 4600 Pure - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr Rd 4600 Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Klant 06-07-2024

Aanrader

Geschreven voor: Liebherr Rd 4600 Pure

Fantastisch ruimte koelkast, vele mogelijkheden qua indeling.

Zeer aanbevolen.

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijk in te delen
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

l-vanderlinde 17-06-2024

bevalt goed

Geschreven voor: Liebherr Rd 4600 Pure

goede indeling van de kast gekocht vanwege de naam liebherr en het aantal liters inhoud

Pluspunten

• goede indeling

j*******@z******* 13-06-2024

Klantvriendelijk!

Geschreven voor: Liebherr Rd 4600 Pure

Onze oude koelkast had het begeven, helaas al na bijna 5 jaar. Contact met Liebherr Appliances werd gelegd en er werd op zeer snelle en adequate wijze een voorstel vanuit Liebherr gedaan ter vervanging van het toestel. Hierbij werd rekening gehouden met de periode die de koelkast minimaal nog mee had moeten gaan. Het voorstel van Liebherr was genereus en werd geaccepteerd en twee medewerkers van een transportbedrijf hebben de nieuwe koelkast gebracht en in huis gezet en de oude meegenomen. Ondanks de vervelende situatie van enkele dagen zonder koelkast te zitten, was de oplossing perfect, zeer klantvriendelijk.

Pluspunten

• grote koelkast met veel inhoud
  • goede indeling te maken
  • is bedienbaar met app (belangrijk voor vakantie?)

Koen 11-06-2024
Geschreven voor: Liebherr Rd 4600 Pure

Recent een Liebherr RD 4600-22 koelkast gekocht. Tevreden mee, had eerst een Miele koelkast van 17 jaar oud. Energie verbruik is met 50% gedaald. Een opmerking: geen makkelijke handgreep (alleen een gleuf aan de zijkant van de deur) en ook geen online connectiviteit zonder weer een aanschaf van een extra module (maar ik weet niet of ik hier nu echt behoefte aan heb). Deze 2 producten kan ik wel los bestellen, dacht ik gezien te hebben op de website van Liebherr. Alleen gezien de halvering van het energie verbruik al een goede aankoop. Kan ik aanraden.

Pluspunten

• energie verbruik
  • weinig geluid

Minpunten

• geen makkelijke handgreep
  • geen online connectiviteit