Sanyo PLV-Z2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sanyo PLV-Z2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

loermansa 03-01-2009
Geschreven voor: Sanyo PLV-Z2000

Beamer recent gekocht en gebruik hem vooralsnog in combinatie met een 2 mtr breed Ikea Tupplur verduisteringsgordijn. Beeldkwaliteit is fenomenaal. Plaatsen van de beamer is zeer flexibel vanwege de goede lens shift mogelijkheden en hij is stil, zeer stil. Hij staat op dit moment naast de bank en je hoort hem niet. Nadeel is dat hij aan de logge, grote kant is.

AVfreak 10-05-2008
Geschreven voor: Sanyo PLV-Z2000

Wat een apparaat! Eindelijk een full HD 1080P voor een schappelijke prijs. Aangesloten op mijn TViX M-7000A die via HDMI 1080P en gekeken o.a. naar Planet Earth van de BBC in 1080P. Haarscherp. Diverse cinema presets en natuurlijk handmatig te calibreren. Horizontale en verticale lensschift voor optimaal uitrichten.

De kast zelf verdient geen schoonheidsprijs maar dat is smaak. Bij aansluiten van DVD speler met upscaling (480p naar 1080P )nog een verrassend mooi beeld.

Enige nadeel wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is de lichtopbrengst. Alleen bij een goed verduisterde ruimte is er een goed plaatje uit te krijgen. Op een zonnige dag met de gordijnen dicht kan je het echt shaken.