Acer P1165

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer P1165 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

weco 24-02-2009
Geschreven voor: Acer P1165

Na lang wikken en wegen de acer p1165 aangeschaft en kan nu al zeggen topaankoop. Ik wilde ook niet al teveel uitgeven.

Ik projecteer vooralsnog op een witte muur en het beeld is gewoon goed te noemen. En top als ik HD materiaal bekijk via mijn mediatank, popcorn A110. Ook een PS3 geeft voortreffelijke beelden. Beide apparaten aangesloten via een hdmi/dvi kabel. Voetbalwedstrijden kijk ik via een decoder middels een hoogwaardige videokabel. Op de decoder gebruik ik een scartadapter. Het beeld is gewoon scherp, zeg maar dvd kwaliteit. Het kan alleen maar beter als er een echt beamerscherm gebruikt gaat worden.

De beamer vindt direct een signaal. Lichtopbrengst is top. Ik gebruik standaard de eco stand. Het geluid is dan slechts 24 db i.p.v. 28 db.

Deze beamer is zeker de moeite waard voor deze prijs. Het is geen HD Ready beamer, maar kan wel hd signaal ontvangen wat vervolgens ge comprimeerd wordt. het beeld blijft goed.

sanne2 18-11-2008
Geschreven voor: Acer P1165

Heb het apparaat kort gehad en weer teruggestuurd. Het beeld viel namelijk erg tegen, dat vonden vrienden ook. Kan zijn dat je voor deze prijs niet meer mag verwachten, maar de lovende berichten op deze site hadden mij doen geloven dat ik in ieder geval films wel goed zou kunnen zien. Een hakkerig / vlekkerig beeld, zeker wanneer de film snel opeenvolgende shots bevatte. Aansluiten op de tv ging overigens wel prima. Maar goed, al met al geen aanrader.

jurgen57 27-08-2008
Geschreven voor: Acer P1165

Deze beamer een paar dagen in bezit, ik ga hem gebruiken voor presentaties eerder had ik een acer ph 112 maar die had te weinig ansilumen [1700] en dat was nogal vervelend als de zon het lokaal in scheen zag je heel vaag en onduidelijk de teksten.
Gelukkig heb ik nu deze gekocht en zo als het nu lijkt met 2400 lumen dat ik het straks zal gaan merken.
Een mooi apparaat voor weinig geld, maar er is weinig beschrijving van de beamer geleverd.
Zoals ik kan constaterenzit er links en rechts een schuifje voor open, maar als ik dat doe blijft de deksel in het midden hangen durf niet open te trekken bang dat de kunststof deksel kapot gaat, kan bij de dealer wel informeren maar een boekje er bij was niet verkeerd geweest, ik denk dat het voor de lamp is die later vervangen moet worden, verder een goed duidelijk beeld , scherp ,kleuren goed en geruisloos al met al een goed apparaat hoop dat ik er veel plezier er van mag hebben.

Berney 14-08-2008
Geschreven voor: Acer P1165

Ik heb deze beamer nu een paar weken in bezit en bevalt prima. Overdag ook prima beeld bij een niet verduisterde kamer maar bij complete verduistering is het beeld super. Voldoende aansluitingen alleen jammer dat er geen component aansluiting (RCA) opzit maar daar is de prijs dan ook naar. Verder zit er een USB aansluiting op het apparaat. Weet iemand wat daar het doel van is?? Als ik hem aansluit krijg ik de melding in Vista dat er iets is aangesloten maar ik kan er verder helemaal niets mee. Ook geeft de handleiding hier geen uitleg over. Beamer nu nog met een A/V composiet kabel aangesloten maar ben van plan om een DVD speler met hdmi te kopen en dan met een verloopplug (DVI naar HDMI) aan te sluiten. Heb dit reeds getest en werkt prima.

Manders 19-06-2008
Geschreven voor: Acer P1165

Deze beamer gekocht voor film en sport. De beamer voldoet zeer goed en zeker voor deze prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben dus een zeer tevreden gebruiker van deze beamer en raad hem vanwege zijn prijs ook zeer aan.

Red67 18-04-2008
Geschreven voor: Acer P1165

Prima beamer voor een prima prijs! Ik heb de beamer zowel op mijn playstation 3 als mijn digitale tv tuner van upc aangesloten en de beamer vindt het signaal automatisch. Vooral de HD beelden van de playstation zijn zeer fraai en de beamer is heel stil. Wel vind ik de lichtopbrengst beperkt, maar voor een beamer in deze prijsklasse mag je daar eigenlijk niet over zeuren.

Danny032 02-12-2007
Geschreven voor: Acer P1165

Een heel mooi apparaat, ik heb hem aangesloten via een HDMI-dvd speler en een goede DVI-HDMI kabel op een perfecte resolutie van 720p. Het apparaat is inderdaad Heel erg stil, je hoort er bijna niks van dat hij aanstaat. Het beeld is erg scherp en van zeer goede kwaliteit.

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding echt helemaal super. Op een afstand van ongeveer 2,5/3meter heb ik ruim 180/200 cm diagonaal beeld. Ik vind deze beamer echt een aanrader.

Een nadeel kan ik haast niet bedenken, het beeld is zeer goed. Je hebt meerdere aansluiting dus je kunt allerlei apparaten tegelijk aansluiten en gewoon switchen.

Ik heb deze aangeschaft nadat ik een Sanyo beamer geleent had van mijn werk. Die beamer heeft nu nog een waarde van 1600 euro maar kan echt niet tegen deze nieuwe technologie op van Acer.

Overigens projecteer ik op een rolgordijn van de IKEA. Dit werkt echt helemaal super!

Als ik een nadeel moet opnoemen is het dat ik geen goede audioaansluiting heb op de beamer zelf maar dat is niet nodig want het beeld gaat via de beamer en het geluid via mijn versterker gekoppeld aan de dvd-speler zelf.

Jeroen Labots 01-12-2007
Geschreven voor: Acer P1165

een prima beamer voor deze prijs. De lichtopbrengst is zelfs in de eco-modus al goed genoeg. Het enigste kleine puntje van kritiek is het rainboweffect dat je heel af en toe ziet optreden bij ondertiteling van films, maar dat is voor een beamer in deze prijsklasse normaal. Over het algemeen ze je het helemaal niet. Beeld is goed scherp en duidelijk, geen last van pixels. Het beeld is heel makkelijk bij te stellen op scherpte en grote. Menu's zijn overzichtelijk en duidelijk. Met de bijgeleverde afstandsbediening kan je verder alles instellen waardoor je de beamer ook makkelijk op kan hangen. Ook is de beamer erg stil, over het algemeen hoor je hem helemaal niet. De afmetingen zijn prima, misschien heel ietsje groter dan andere nieuwe beamers, maar de voordelen hiervan qua geluid en gebruiksgemak maken dit meer dan goed.

Ben571 12-10-2007
Geschreven voor: Acer P1165

Een zeer stille beamer waarvan je de koeling nagenoeg niet hoort en een helder beeld geeft, ook bij veel daglicht. Zelfs in de zuinige modus (4000 branduren) heeft de beamer voldoende lichtopbrengst. tot op heden erg tevreden, het enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken, zijn de afmetingen maar daardoor zal hij wel stiller zijn dan de erg compacte beamers.