Denon AVR-1713

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AVR-1713 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

haest52 05-07-2013
Geschreven voor: Denon AVR-1713

Na 25 jaar afscheid genomen te hebben van mijn oude Denon besloot ik wederom een Denon aan te schaffen.
Ik ben helemaal over the moon wat betreft geluid en mogelijkheden.
Air-play is een geweldige toevoeging. Super!

Mvb99 26-08-2012
Geschreven voor: Denon AVR-1713

Helaas, nieuwe tv kast te klein voor mijn oude denon receiver. Gelukkig heeft denon recentelijk deze nieuwe serie gelanceerd! Strakke vormgeving met een logische afstandsbediening. Heel veel instelmogelijkheden en natuurlijk via kabel vernonden met internet. De verbinding totstand brengen met de ipod, ipad -draadloos- was ff een uitdaging, maar werkt super.

Wat een genot om met deze receiver tv te kijken, extra dimensie via de hdmi arc kabel....

Dacht eerst dat het aantal aansluitingen een uitdaging waren, maar de dvd via de digitale verbinding aangesloten en de tv via hdmi. De tv, philips, kon dus eenvoudig verbonden blijven met de humax!, wii en dvd speler....

Handleiding, via cdrom, erg uitgebreid. Oh, het instellen van de speakers via bijgeleverde microfoon, werelds!

TC58 13-06-2012
Geschreven voor: Denon AVR-1713

Na jarenlang naar een Panasonic 2.1 Homecinemaset te hebben geluisterd is deze receiver niet alleen qua geluid maar ook qua bediening en mogelijkheden een verademing. Door de handige installatiewizard is het aansluiten van andere componenten "monkeyproof" geworden, zeker als de andere apparaten voorzien zijn van HDMI aansluitingen. Ook al zijn deze van een ander merk.
De aanschaf van nieuwe Boston A26 speakers blijkt een uitstekende en betaalbare combinatie.

gerben1932 26-06-2013

ik heb de Boston speakers ook,zien er gelikt uit, alleen het

laag is veel te nadrukkelijk, waardoor ik ze weg doe. Mijn

vrouw is er niet blij mee. Liefhebbers kunnen zich eventueel

melden.