Onkyo TX-NR905

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-NR905 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

BDC 15-12-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-NR905

Na de TX-SR805 nu de TX-NR905. Reden: netwerk, HQV upscaling, bi-wiring voor voorluidsprekers, meer power, geschieden voeding voor video en audio. Ben er erg blij mee! Netwerk werkt erg goed (wel via router aansluiten!!), meer vermogen en betere upscaling. Deze machine is echt een aanrader!

oranje40 16-04-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-NR905

Na ruim een half jaar genoten te hebben van de 805 nu de tx-nr905 aangeschaft. Wat een pracht receiver en nog meer mogelijkheden dan op de 805. Vermogen is duidelijk meer, beter en zuiverder. De Upscaling naar de HDMI uitgang(en) werkt perfect dus al met al geluid en beeld is top. Heb nu de zwarte versie in huis staan en vind hem persoonlijk mooier dan de zilvere variant. Van belang is wel de juiste speakers aan de receiver te hangen en niet een flut surround setje want dan mis je echt TE veel!! Nu snel een film opzetten....

Cornelis661 18-02-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-NR905

Heb eindelijk sinds 1,5 week deze Onkyo TX-NR905 in bezit, in het zilver. Qua opbouw iets minder degelijk dan de TX-NR5000. Wat prestaties betreft doet de TX-NR905 er nauwelijks onder. Het geluid is ongekend goed, helder & dynamisch vergeleken met mijn 2-kanaals Integra (9711) waar mijn zelfbouw bookshelf speakers, center en sub al enkele maanden op zijn ingespeeld. De nieuwe Onlyo presteert toch iets beter, en dat voor een een multi-channel receiver. Kortom, een apparaat om jaren plezier van te hebben!

Mark1982 17-02-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-NR905

Heb Lang zitten zoeken naar de juiste Reciever voor mijn Canton Karat Set. Heb na enig wikken en wegen tussen de Denon 4308 en de onkyo NR905 gekozen voor de Onkyo niet om het uiterlijk want dan scoort de Denon toch beter naar mijn idee, puur om de prestatie van deze Reciever, Betere Video Processor en meer dynamiek (vermogen) dan de Denon. Ben dan ook meer dan tervreden over deze Reciever een aanrader zeker voor deze prijs

Glino Karjadi 23-01-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-NR905

Twee weken in bezit en mijn eerste opvallende reactie was, SODEMIETER wat is die zwaar zeg!!! 30 kg met doos!!! Denkt er dus om als je denkt dat je hem easy gaat tillen.

Moet zeggen dat ik normaal nooit boekjes doorlees maar heb toch maar de tijd genomen met mijn Onkyo TX-NR905.

Ik heb audissy calibratie gebruikt en dat is easy moet ik zeggen en geluid is subliem, zo veel beter dan mijn Sony 6.1 DTS receiver! Alleen geeft hij standaard de FR L/R bassen door aan de subwoofer, maar dit staat keurig netjes aangegeven in de manual en kan je dit zonder problemen aanpassen zodat je subwoofer veel beter klinkt!

Nou kan ik me voorstellen dat het ondanks met zo'n manual zoeken is maar trust me het is het waard! THX akoestiek is echt onwijs, ik voel me echt meegezogen in de film door het geluid!

Vidoe gedeelte, tja wat moet ik hier nou van zeggen, nou gewoon UITSTEKEND!!! Ongelooflijk dat hij alles kan upscalen naar max 1080p dit dankzij de HQV Reon chip, let op mijn woorden hier ga je meer over horen. Ik heb een 720p scherm van Pioneer en mijn kabelzenders is nu gewoon tig keer beter, niet te spreken over de HD kanalen dat is gewoon een beauty!

Ik kan deze receiver aan iedereen aanraden.
Oh en met deze set up ga ik zeker een beamer aansluiten aangezien hij twee HDMI uitgangen heeft!

RvD 04-09-2007
Geschreven voor: Onkyo TX-NR905

Dit is een top receiver op surround gebied scoord deze beter dan mijn vorige receiver, dat was de Arcam AVR 300 wat ook niet de minste is. De netwerk functie werkt ook perfect en usb ook. Op stereo gebied is hij ook heel goed, ik hoor nu meer details in het geluid dan eerst. Kortom zeker een aanrader !