Yamaha RX-V363

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha RX-V363 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Joost19571 30-09-2008
Geschreven voor: Yamaha RX-V363

Geluid klinkt prima en mogelijkheden te over, maar onduidelijke handleiding. Geen idee wat ik bv moet met die HDMI aansluitingen.
Het is mij tot nu toe niet gelukt om gewoon Bas en Treble middels de afstandsbediening te bedienen!!!
Iemand een suggestie?
Verder wel prima helder geluid in combinatie met mijn KEF IQ9 speakers.

Lord Tilo 07-09-2008
Geschreven voor: Yamaha RX-V363

Slechte receiver voor muziek, voor films perfect met een surround speakers. Als muziek je hoofddoel is, laat deze staan. Wanneer het digitaal is aan gesloten is het bijzonder koud en scherp. Analoog is gewoon beter.

Wat betreft surround is de receiver echt heel goed, dat geef ik mee.

Toen ik deze bestelde kreeg ik direct een DOA, dat gaat uiteraard ten koste van duurzaamheid.

kamagurk 23-05-2008
Geschreven voor: Yamaha RX-V363

Dit is een toestel voor mensen die niet echt veel geld willen uitgeven, maar toch een professionele installatie willen. De aansluitmogelijkheden zijn legio en de geluidskwaliteit is gewoon subliem!! Had tot heden een Sony van 3 jaar oud, maar gaf reeds de geest en de geluidskwaliteit was zeker niet te evenaren- Ik kocht dit toestel in en pakket met 5 luidsprekers en subwoofer, -alles van yamaha, waardoor de prijs voor een nieuwe installatie extreem meevalt- deze site meldt dat er geen aansluiting voor PC beschikbaar is voor dit toestel, echter....via een zowal optiche kabel als een analoge jack, kan ik vanuit Itunes, als ook vanuit een aangesloten dvd-player heel gemakkelijk de haarschrepe sound laten klinken- en HDMI aanluiting op mijn Philips lcd is al helemaal het einde- een minpunt is mi. wel de programmering van de radiozenders- kan zoawel automatisch als manueel, maar vraagt wel enige oefentijd. een toestel om te overwegen!!- en mi. een echte aanrader.