Onkyo TX-SR805E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-SR805E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

MichelRozema 14-03-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-SR805E

Ik heb het apparaat vanaf het moment dat hij beschikbaar kwam. Ik heb verschillende merken Receivers gehad, en alhoewel ze niet allemaal in dezelfde prijsklasse zaten kan ik in ieder geval zeggen dat Onkyo mij nog nooit teleur gesteld heeft. Hiervoor in het bezit geweest van een TX-SR703E en met dat apparaat was ik al verschikkelijk tevreden! Het is echter een must tegenwoordig om HDMI uit te sturen via je Receiver om op deze manier te genieten van de nieuwe audio codecs. Het apparaat heeft een behoorlijke tijd staan inspelen en werd naarmate de tijd vorderde werd hij steeds warmer van klank. De opties die de Receiver biedt zijn talloos en ruim voldoende voor een Receiver van dit caliber. Ik kan niet anders dan overal een 10 voor geven, zo goed bevalt dit apparaat. Ik ben tot op heden nog tegen geen één probleem aangelopen en ik kan niet anders zeggen dan dat deze Receiver zijn geld meer dan waard is! Pas wel op met tillen, hij is echt ongelooflijk zwaar en groot!

HdV 24-01-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-SR805E

Het was even lastig om alles aan te sluiten met de juiste kabels. Overigens moet je de prijzen van goede kabels niet onderschatten. Maar besluit je die toch te kopen en sluit je die aan op deze geweldige receiver dan wordt je beloont met een machtig geluid.
Natuurlijk in combinatie met reeds eerder aanfschafte boxen (Quadral en een sub van Mordaunt-Short).

Mr Sebastian 03-01-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-SR805E

Dit is echt een fantastisch apparaat! Hij klink prachtig zuiver, zelfs als je de volumeknop vol open draait vervormd
hij niet! Ik heb dit zwaargewicht een paar weken in huis. Maar krijg moeite om geen muziek te draaien. Een abolute aanrader!

keesieee 17-09-2007
Geschreven voor: Onkyo TX-SR805E

Top receiver van Onkyo, wederom!! Had een oude receiver van Onkyo staan maar wilde toch wat nieuws. Gezien de kwaliteit van de vorige weer een Onkyo gekocht en ben nu al er blij mee. Geluid is werelds, HDMI is top, eindeloze instellings mogelijkheden. Je bent er even mee bezig maar je krijgt er hoogstaande topkwaliteit voor terug! Aanrader voor de liefhebber.

BDC 08-09-2007
Geschreven voor: Onkyo TX-SR805E

Dit loodzware apparaat nu 1 week in bezit. Erg tevreden over de sound en de mogelijkheden! Machine werkt samen met de DV-SP504E en de DX-7555. Cd geluid via ALL Channel is erg warm en naar mijn mening de beste optie voor puur audio. Wat erg belangrijk is, is dat je alle luidsprekers van 1 en dezelfde hoge kwaliteit hebt. Ga dus niet met verschillende merken door elkaar heen werken. Zelf heb ik de Mission 753 als voor en surround luidsprekers, de Mission 73c als center en de Mission 73s als surround-back. Deze luidspreker set draait hier nu meer dan 10 jaar, nog steeds ZEER tevreden over! Het surround geluid via de THX instelling van de AV versterker is geweldig, het vliegt echt alle kanten uit! De buren zijn er ook blij mee……….. Het apparaat wordt inderdaad heet! Zelf heb ik hem in een kast staan met aan alle kanten 10 centimeter ruimte, dit gaat goed. Aanrader!

john35 29-08-2007
Geschreven voor: Onkyo TX-SR805E

deze onkyo slaat echt alles!!!
Het geluid op stereo vind ik fenomenaal en op surround erg goed.
Het mooie van deze receiver is dat juist stereo erg goed klinkt en niet zoals bij veel receivers het er alleen maar op zit omdat het moet.
Zelf heb ik kef luidsprekers en deze combinatie klinkt als een klok.
Voor de rest alleen maar lof over deze receiver.
Er is alleen 1 aandachtpunt, de versterker wordt behoorlijk warm dus je kunt er niets boven op zetten en in een afgesloten kast zou ik persoonlijk deze versterker niet plaatsen!!

john

marcel breda 13-07-2007
Geschreven voor: Onkyo TX-SR805E

in een woord onvoorstelbaar wel een beetje aan het menu wennen was altijd yamaha gewend wat een dynamiek zeg op stereo weegt ook behoorlijk zwaar ook
setup is heel makkelijk heb hem eigenlijk gekocht voor de nieuwe hdmi 1.3 zzou ipv 10 een 11 wel geven maar gaat niet verder dan 10
echt een aanrader