Pioneer VSX-817-S 7 Channel A/V Receiver with Auto MCACC and USB Host (Silver)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer VSX-817-S 7 Channel A/V Receiver with Auto MCACC and USB Host (Silver) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Speedy2010 13-05-2010
Zeer multifunctionele en moderne receiver. Het enige nadeel is dat er geen hdmi op zit voor bijv. dergelijke consoles (Component wel). Dit was voor mij overigens geen obstakel want via omwegen kun je veel doen.
De software is ook zeer handig, er zit zelfs een microfoon bij om je speakers en sub goed af te stellen. Ik heb hier tot op heden een Magnat 301A sub en 2x JBL ES30 speakers op zitten en werkt perfect mits alles goed afgesteld staat. Aanrader !

fam-ploeg 17-05-2008
Fraaie receiver van Pioneer. Heb getwijfeld tussen een Denon en deze Pioneer, maar voor de laatste gekozen omdat hij mooi bij mn DVD-recorder van Pioneer past. Nooit spijt van gehad, prachtig geluid en eindeloze instelmogelijkheden (waaronder volledige automatische instellingen van alle speakers mbv microfoon). Video processing kan hij niet, maar ik snap ook niet waarom je dat met een receiver zou willen doen.
Nadeel is de onhandige bediening: helaas geen OSD zodat je alles dmv menus op het display moet instellen. Lukt wel, maar een AB met 50 knopjes op 4 x 11 cm (waaronder veel dubbele functies) slaat echt nergens op. Bepaalde functies hoef je je hele leven niet aan te komen, dus waarom dan een eigen knop op de AB? Zelfde geldt overigens voor het apparaat zelf.
Als je na een paar maanden met de instellingen wilt spelen, dan is dat absoluut onmogelijk zonder het boekje weer helemaal door te lezen. Gelukkig kun je de belangrijkste instellingen op automatisch instellen.