Pioneer VSX-418-S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer VSX-418-S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Arie.s1957 30-10-2010
Geschreven voor: Pioneer VSX-418-S

De gebruiksaanwijzing is niet erg gebruiksvriendelijk voor het aansluiten van een subwoofer. In de gebruiksaanwijzing staat hier niets over beschreven en wat voor subwoofer je moet gebruiken staat ook niet vermeld.
Doordat dit niet goed en duidelijk beschreven staat heb ik nog niet optimaal kunnen genieten van het geluid vandaar het lage cijfer

alber00 07-06-2010
Geschreven voor: Pioneer VSX-418-S

ik heb deze receiver nu al een hele tijd in gebruik en ik vind het echt een top ding, ik heb hem in gebruik met twee BOSE 301 DIRECT/REFLECTING luidsprekers
dit geluid is echt geweldig ik heb er eigenlijk niets over te klagen

Frenkel 06-01-2009
Geschreven voor: Pioneer VSX-418-S

2 Maanden in bezit. Reciever wordt erg warm aan de bovenkant. Kan me voorstellen dat het niet goed is er iets op de zetten zoals DVD speler, ook voor de speler zelf. De speler die ik heb is echter ondiep en kan er daarom moeilijk onder geplaatst worden. Verder (te) veel mogelijkheden, had misschien toch voor een eenvoudige reciever moeten kiezen met meer knoppen op voorkant zoals bass, treble en balance. Verder prima apparaat.