Sony STR-DG820

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony STR-DG820 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

RuudV88 24-08-2009
Geschreven voor: Sony STR-DG820

Prima receiver voor een goede prijs. Heb deze receiver via internet gekocht. Heb vooraf grondig onderzoek gedaan via reviews op internet en dit bleek de beste receiver binnen mijn budget van 400 euro. Heb hem van te voren nooit in een winkel gezien/gehoord maar ben alleen af gegaan op de zeer goede recensies van verschillende audio tijdschriften (o.a. WhatHifi en HomeCinemaChoice). Geen moment spijt gehad, want hij geeft een zeer goed geluid (in combinatie met mijn KEF 2005.3 surroundset). Heeft voldoende aansluitmogelijkheden en ondersteund de nieuwste standaarden. Instellen mbv de bijgeleverde microfoon gaat erg eenvoudig en is ook zeer nauwkeurig. Afstandbediening is degelijk gemaakt en is makkelijk in gebruik. Is bovendien ook programmeerbaar dus je kan er de tv, dvd, etc ook mee bedienen. Het enige nadeel van deze receiver vind ik dat er geen bijpassende dvd of blu-ray speler van Sony bij te vinden is. Sony heeft alleen zwarte hoogglans spelers welke niet overeenkomen met het design van deze receiver. Erg jammer. Ik heb er zelf de NS728H dvd speler van sony bij gekocht, maar dit 'matcht' dus niet helemaal. Verder een prima receiver en binnen een budget van 400 euro is dit denk ik een van de beste die je kunt kopen.

remark6 12-05-2009

Geweldig apparaat.
Ik heb de UPC-box, de WD-TV mediaplayer via HDMI aangesloten. Vervolgens 1 HDMI-kabel van de receiver naar mijn Samsung LE40A786. Lippsinc ingesteld. De relais hoor je inderdaad bij het opstarten maar dat is normaal en het is maar een zachte tik. Ik gebruik de Harmony One om alles aan te sturen. (Ik vind het een prima afstandsbediening maar sommige mensen schijnen daar wel eens anders over te denken).
Geluidskwaliteit is prima zeker voor een receiver in deze prijsklasse.
kortom, ik ben er erg blij mee!

Crossley 09-03-2009
Geschreven voor: Sony STR-DG820

Geweldig apparaat met gigantisch veel (aansluit) mogelijkheden. Alleen de vormgeving is afgrijselijk: het heeft de elegantie van een schoenendoos.