Yamaha RX-V365

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Yamaha RX-V365 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mtirion 14-05-2010
Geschreven voor: Yamaha RX-V365

Mijn 20 jaar oude Sony versterker begon de geest te geven en ik ben een tijd aan het zoeken geweest naar een gepaste vervanger. Ik gebruik de versterker in combinatie met een Bose Acoustimas 5 set. Ik wil goed geluid, maar niet te veel geld uitgeven. Ik ben op deze receiver uitgekomen en ben zo blij als een kind met het resultaat. Wat een geluid, zowel zacht, hard als hoog en laag. Voor puristen zal het altijd beter kunnen, maar voor de gemiddelde kritische luisteraar zoals ik voldoet deze ruimschoots aan de verwachtingen.
Het is nog wel even worstelen met het begrijpen van alle mogelijkheden. Maar de standaard instellingen voldoen eigenlijk gewoon goed.
Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen. De kast voelt degelijk genoeg aan (hij staat immers gewoon in de kast). En gezien de andere reviews van de Yamaha receivers verwacht ik zeer lang luisterplezier.