Harman Kardon HK 3380

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon HK 3380 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

tim30 05-05-2009
Geschreven voor: Harman Kardon HK 3380

Deze stereo-receiver heb ik als set gekocht met een HK dvd-speler en een paar kleine speakers (Kef Cresta 10). Volgens mij is dit de beste koop in deze lagere prijsklasse. Ik ben vanaf het begin zeer tevreden over de geluidskwaliteit. Met name de hoge tonen klinken opvallend helder, ook bij een lage volume, en bij hoge volumes wordt het geluid niet schel.
Ik ben nooit geneigd de bas of treble bij te regelen, terwijl de installatie in een verre van ideale ruimte is opgesteld.
De versterker heeft ook een goede aansluiting voor een platenspeler. Wat jammer is dat er geen digitale aansluitingsmogelijkheid is voor een cd-/dvd-speler. Er kan desgewenst wel een subwoofer worden aangesloten.

andre1962 29-01-2006
Geschreven voor: Harman Kardon HK 3380

Heb hem sinds gisteren in bezit, had voorheen een AVR 35, maar dit is wel even
anders. Perfecte weergave van geluid, heb even getwijfeld om een 3480 te nemen
maar de winkel gaf dat in combinatie met mijn boxen deze beter paste. Eenvoudig
te installeren, geluid goed doceerbaar te verhogen en te verlagen, ook op het
toestel zelf hebt volledig controle over de draaiknop,. In combinatie met een
HD 970 in gebruik en kan nu genieten alsof de artiest/groep in de kamer
aanwezig is.