TEAC DR-H300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TEAC DR-H300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Twaros 15-05-2008
Geschreven voor: TEAC DR-H300

Prachtig apparaat, alles werkt naar behoren.
Ook het HDMI werkt prima op een Panasonic
TH37PX80.
De DVD maakt zeker geen lawaai.

R. Dentener 22-12-2007
Geschreven voor: TEAC DR-H300

Het apparaat heeft een zeer luidruchtig loopwerk, Teac onwaardig. Een verre schim van de VRDS-loopwerken. Het lijkt in rustige passages wel of er een metronoom meeklinkt met de muziek bij de DR-H300. Ik heb er 3 voorbij laten komen, waarvan 1 DAB-uitvoering en alledrie DR-H300's hebben hetzelfde euvel. Volgens het Teac-servicecenter in Leimuiden zou het afspelen van cd's in een DVD-speler meer geluid maklen, doordat het toerental van een cd lager is. Ik heb thuis meerdere DVD-spelers van andere merken staan die zonder problemen cd's zonder lawaai in het loopwerk afspelen. Daar zitten echter wel betere loopwerken in dan Teac in de DR-H300 schroeft. Een broodje aapverhaal dus van Teac. Verder wordt het a/v signaal van de HDMI-aansluiting op de tv niet gedetecteerd zonder eerst een verbinding via scartkabel te maken.(geprobeerd bij zowel een Panasonic plasma scherm als een Samsung lcd-scherm van minder dan een jaar oud) De bijgesloten handleiding vermeldt niet hoe de HDMI-kabel moet worden aangesloten. Slechte beurt voor Teac.