Onkyo TX-SR705

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-SR705 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

marcelsun 19-08-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-SR705

Ik heb de onkyo 705 nu ongeveer 1 maand en ben er zeeer tevreden over.
Het geluid is heel erg mooi en ik ben mijn canton speaker opnieuw aan het ontdekken.
Al hoewel ik soms denk dat de slanke canton cd200 speaker icm mijn canton subwoofer er niet het maximale weergeven.
Heeft iemand goede ervaringen met speakers aangesloten op de onkyo 705.

Wilco Kooistra 03-07-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-SR705

Gisteren opgehaald en natuurlijk de hele avond bezig geweest met de instellingen. Echt een hele goede receiver met super veel instellingen (wat het soms wat onoverzichtelijk maakt). Maar het geluid is echt perfect. In combinatie met B&W DM603 front DM601 surround. Wat een power! Ik had een TX-DS555 die naar mijn mening al genoeg power had maar deze is echt de overtreffende trap.......

C1 23-03-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-SR705

Zeer goede reiceiver, met een prachtig zuiver geluid, dit merk je vooral bij klassieke muziek. Ik gebruik de receiver voor stereo weergave met de Jamo s606. De stereo weergave is klasse. de kanaalscheiding is perfekt.
Verder heeft deze receiver Hdmi, dus voorbereid op de toekomst. Er zijn heel veel aansluitmogelijkheden, je zult niet snel hebben dat je een bep. apparaat niet kunt aansluiten!
Ook wordt het apparaat niet te warm en heb ik de ventilateren maar een keer gehoord, toen ik de receiver voor het eerst aan had. Ook het aanzicht met de blauwe rand om de tunerknop, is mooi (Voor wie het niet mooi vindt , kan het uitzetten). Ik ben erg tevreden met mijn aankoop!

Rent68 16-03-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-SR705

Had een Sony cinemasurroundset, 5 jaar geleden het topmodel. Voor bioscoopfilms klonk het heel aardig, maar voor muziek was het waardeloos. Op zoek naar een combi die zowel muziek als fatsoenlijk geluid bij films kon produceren kwam ik uit bij deze Onkyo. Eerst van plan om voor de 605 te gaan, maar uiteindelijk de 705 gekozen om de extra HDMI-aansluiting, iets meer vermogen en de THX-certification. Gecombineerd met losse Kef iQ-speakers in een 5.1 opstelling.

Mijn eerste indruk: ik ben overweldigd. Heb mijn muziek (van ipod of CD) nog nooit zo goed horen klinken. Je kunt erg veel instellen, door er even wat tijd in te steken kom je vrij eenvoudig tot de meest optimale setup. Alle mogelijke analoge of digitale aansluitingen zijn in meervoud aanwezig. Heb dit apparaat echt voor de toekomst gekocht, door de vele aansluitmogelijkheden kan ik voorlopig wel even vooruit.

Dacht dat het qua bioscoopgeluid niet veel beter kon dan mijn oude set, maar ook dat blijkt een verschil van dag en nacht. Afgelopen dagen o.a. Gladiator en Jean Michel Jarre - Forbitten City opnieuw gekeken. Nooit gerealiseerd dat geluid zoveel extra kan toevoegen aan beeld. Ben onder de indruk.

Kortom, een zeer tevreden gebruiker.

Henkie B 06-02-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-SR705

Ik heb hem sinds 2 weken in mijn bezit. Heb lang zitten dubben tussen een vervanging van mijn oude Yamaha RX-V596 in een Yamaha RX-V1800 of iets anders. In de winkel heb ik verschillende receivers kunnen beluisteren met steeds dezelfde speakers. De Yamaha viel ivm het schelle geluid snel af en uiteindelijk bleef de onkyo TX-SR705 over. Thuis heb ik de onkyo aangesloten op Infinity Modus II speakers en ben sindsdien heel tevreden. Geweldig geluid, ik ben er heel tevreden mee.

Matt1982 28-01-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-SR705

Heb de receiver nu een week in huis en ben er erg tevreden over. In combinatie met de Jamo s606 speakers gekocht en moet zeggen dat er een lekker geluidje uit komt! Het automatische instellen is erg makkelijk, zeker een goede optie! Verder vind ik de vele aansluiting die je hebt voor geluid en video super.

Bert Vonk 12-01-2008
Geschreven voor: Onkyo TX-SR705

Ik heb hem gekocht omdat ik met mijn Denon reciever
veel pech heb gehad en het geluid vond ik minder.
Ik heb daarvoor altijd ONKYO gehad en er tevreden.
Dus nu ook maar weer en inderdaad het bevalt me perfect, het geluid is weer als van ouds .
Heel erg tevreden.
Het instellen moet je even tijd voor nemen, maar als dat gebeurd is geweldig, ik kan er niks verkeerds over zeggen.