Yamaha RX-V367

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha RX-V367 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

anaxotic 20-06-2012
Geschreven voor: Yamaha RX-V367

Prima receiver waar ik nu al een dik jaar veel plezier van heb.
Mooi geluid in combinatie met m'n mission m34i speakers en mijn kenwood surround speakertjes.

Daarnaast een geweldige service van Yamaha!
Ik was namelijk mijn ypao microfoon kwijt en kon nergens een nieuwe mic bestellen. dus yamaha gemaild met dit probleem.. Krijg ik van yamaha uit een nieuwe microfoon (voor niks) :D topservice!

H.Zuidema 01-03-2011
Geschreven voor: Yamaha RX-V367

Hierbij mijn oordeel omtrent de reciever RX-V 367 van Yamaha: Allereerst wil ik beginnen dat dit een zeer goede versteker is die niet alleen voor 5.1 maar ook voor stereo weergave. Er zijn op het forum mensen die niet tevreden zijn omtrent stereo weergave maar dat zal dan toch echt aan de bekabeling liggen van de luidsprekers o.i.d de versteker heeft een demping van 98 Db !!! en dat zijn zeer goede waarden voor deze versterker het kan natuurlijk altijd beter maar voor dit geld een prima versterker.Ik gebruik deze versterker zelf voor beide doeleinden 5.1 HDMI en Stereo in samenwerking met de prima weergave van de Jamo'S S608 voorspeakers. Ik ben uitermate tevreden prima geluid in beide gevallen

Michiel31 29-12-2010
Geschreven voor: Yamaha RX-V367

Dit apparaat nu bijna 2 weken in huis en ben zeer tevreden! Ik had hiervoor een kenwood van meer dan 10 jaar oud en dat was best een dure en was een beetje huiverig dat deze receiver van "slechts" 219 euro zou gaan tegenvallen. Ook nog getwijfeld om een Pioneer te kopen (de 520 geloof ik). Maar heb geen spijt van mijn aankoop. Het geluid komt er, ivm de kenwood, een stuk helderder uit. Het wordt allemaal heel krachtig en scherp doorgegeven. De luidsprekers (JBL LX800 van 15 jaar jong) klinken nu een stuk helderder waarmee de bass zeker niet vergeten wordt. Zit nog wat te twijfelen om een sub te kopen maar dat is eigenlijk niet nodig. Wel wil ik nog een center en 2 surroundspeakertjes kopen als ik een film oid kijk. Iemand een idee wat hier goed bij past? Misschien Willem? Voor muziek zijn de JBL's genoeg. De mogelijkheden zijn een stuk uitgebreider dan de kenwood, het meeste gebruik je toch niet maar het zit er maar wel mooi op en aan. Vind het uiterlijk mooi, heb de zilveren met het grote zwarte display, kleurt prima bij zowel zwarte als grijze componenten. Denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt ivm de Pioneer...al zal dat ook een prima ding zijn. Hoorde bij meerdere audiotoko's dat Yamaha toch wat hoger staat aangeschreven dus adh daarvan en de zeer hoge reviews hier gekozen voor de Yamaha. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar ik verwacht er heel wat jaartjes mee te doen want het ziet er degelijk uit.

Superfons 10-12-2010
Geschreven voor: Yamaha RX-V367

Ik wilde een nieuwe, niet te dure surround receiver aanschaffen. Uiteindelijk heb ik deze Yamaha aangeschaft. Ik ben erg tevreden dit apparaat. Zowel over de mogelijkheden als over de geluidskwaliteit. Ik herken mij dan ook niet in de opmerkingen over de "vlakke" geluidskwaliteit. Ik heb de Yamaha gecombineerd met de Klipsch HD theater 500. Een fijne combinatie waarmee je alles uit de Yamaha kunt halen.

K.Engelen 08-12-2010
Geschreven voor: Yamaha RX-V367

Ik heb deze receiver nu een paar maanden.
bestelt bij Redcoon en binnen 2 dagen binnen.
Geweldig apparaatm ik heb voor deze receiver gekozen
vanwege de vele HDMI uitgangen, er vanuitgaan dat de receiver wel heel wat jaren mee zal gaan en steeds meer apparaten op hdmi worden aan gesloten.

al het beeld en geluid wordt nu via de receiver geregeld. Als ik tv kijk heb ik hem op 5'exch staan zodat alle Boxen geluid produceren.

De beveiliging is geweldig, anders had ik hem waarschijnlijk al op geblazen. Mocht er een box verkeerd zijn aangesloten, sluit de receiver zich af.
in combi met de Xbox 360 is hij helemaal geweldig game krijgt een hoop extra met de dolby 5.1. Hoor nu eindelijk waar mijn tegenstanders vanaf komen.

game bij anderen die geen 5.1 hebben is voor mij gewoon een gemis nu zou hem nooit meer willen missen.

Als je de anderen reviews hebt gelezen, kan je opmerken dat je voor de prijs een heel veel zijdig apparaat krijgt. Natuurlijk moet je er wel de boxen naar hebben, wil je het echte vermogen eruit halen.

Barthez_NL 23-07-2010
Geschreven voor: Yamaha RX-V367

Deze versterker gekocht, na het lezen van de eerste Review op deze site.

Had altijd al een Yamaha gehad, en genoodzaakt overgestapt ivm groote van het apparaat in mijn veels te kleine kast..

Nu weer terug naar het vertrouwde geluid.. het Stereo gedeeldte zoals hieronder staat beschreven is echt subliem.. je moet het echt horen om dit te geloven.
Verders lipsync ook erg fijn.. film kijken wordt nu nog beter.
Moet alleen nog even de Dolby / DTS opties in de smiezen krijgen, dat hebben ze nu anders genoemd volgens mij..

Ook de extra BASS optie die erop zit is er lekker.. ik hou van trillen op me stoel bij een goede film.. ;)

Bij Correct waar ik hem bestelde woensdag besteld donderdag binnen.... mega rap dus..

Gewoon erf fijn apparaat voor weinig munten...