Denon AVR-2311

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AVR-2311 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Diederik 14-08-2011
Geschreven voor: Denon AVR-2311

Inmiddels ruim een half jaar verder.
De syncproblemen heb ik ook zo nu en dan via de multimediaplayer. Maar je kunt de sync ook bijstellen.
Zorg voor voldoende luchtciculatie. Het apparaat wordt erg heet.
Verder ben ik erg tevreden.

Nico Druten 08-08-2011
Geschreven voor: Denon AVR-2311

Ik heb in maart 2011 een Denon 2311 gekocht. Vanaf het begin liep het geluid niet synchroon met het beeld. Leek net of iedereen en alles aan het playbacken was. Zowel bij de mediabox, DVD en de Blu-ray disk. Zowel speelfilms als muziek. Als het apparaat warm wordt dan word het steeds erger. Eerst alles gereset, geen uitkomst. Nieuwe kabels, geen uitkomst. Heb zelfs een Denon blu-ray speler gekocht om van het probleem af te zijn, ook geen uitkomst. Moet dus aan de Denon 2311 liggen. Ben dus best teleursteld in Denon was toch een prijs van 956 euro. Apparaat is in reparatie genomen dus afwachten nu en wordt vervolgd.

Nico Druten 26-11-2011

Hierbij het vervolg, het apparaat is bijna 3 mnd in reparatie geweest. Ik heb zelf contact met digitalstreet moeten onderhouden om me zelf op de hoogte te houden van de staat van de reparatie. Het moederbord is vervangen en ik moet zeggen dat het nu werkt zoals het moet werken. Geluid is enorm en het beeld is prima, ook in 3d.

Christiaan Jonker 01-04-2011
Geschreven voor: Denon AVR-2311

Gewoon in 1 woord geweldig, had hiervoor een AVR-1909 ook een geweldig apparaat, maar hier zat geen 3D op dus vandaar de overstap. En de AVR-2311 voor een geweldige prijs van €499,- gekocht in , met 3 jaar garantie!! Dus mijn dag kan niet meer stuk, gezien de prijzen die in Nederland gehanteerd worden. Hahahahaha. Microfoon erbij en het instellen van de recever is een peulenschilletje! Ik ben dus ook erg tevreden! Oh ja en het geluid is waanzinnig!

Diederik 31-12-2010
Geschreven voor: Denon AVR-2311

Eerste indruk: fantastisch. Setup was een fluitje van een cent. Veel aansluitmogelijkheden. Heb alles via hdmi aangesloten; de geluids- en beeldkwaliteit is prima.
Hier voor een avr-2808 gehad. Maar de Focal-luidsprekers (800 serie) hebben toch meer met deze avr-2311. Misschien is het maar suggestie. Het grafisch menu, de ipod-ingang (ook via avr te bedienen en grafisch via tv), de extra hdmi-ingangen, de betere afstandsbediening vind ik plus in vergelijking met de avr-2808.
Vormgeving is des Denons.
Om van de audio return channel via hdmi gebruik te kunnen maken moet je tv dit ook aan kunnen. Dat kan mijn tv niet. Om dezelfde reden 3D nog niet kunnen testen. Misschien dat er andere gebruikers zijn met ervaringen op dit gebied. Ondanks dat een Nederlandse firma met een mooie aanbieding kwam, bleek een Duits bedrijf toch nog 75 euro goedkoper.Goed shoppen blijkt dus lucratief te zijn.

Boris1234 09-11-2010
Geschreven voor: Denon AVR-2311

Wat een mooi apparaat is dit ! Had eerst ook een denon uit 2003, maar je ziet dat de techniek flink vooruit is gegaan. Met name dat "audyssey" en de multi eq erbij is prachtig, de speakers komen opnieuw tot leven. Heb hem wel online bij een winkel in Engeland gekocht (simplyelectronics) dat scheelde 300 euro (incl NL gebruiksaanwijzing), want die nederlansse winkels spannen de kroon tov onze buren.