Rowenta X-Plorer Serie 75 S RR8567 X-Plorer Serie 75 S RR8567 Robotstofzuiger - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-Plorer Serie 75 S RR8567 X-Plorer Serie 75 S RR8567 Robotstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Rowenta RR8567 X-Plorer Serie 75 S 16-07-2024

Ons hulpje in huis

We hebben dit product 8 juni gekocht vanwege de prijs (€100,00 retour). we hebben deze nu een week in gebruik. Het installeren van de stofzuiger en de bijbehorende app was zeer eenvoudig. Aanzetten en zuigen maar. Wel oppassen op snoeren op de grond.. Wel liep de stofzuiger vast op een fauteuilpoot.
De prijs en kwaliteit is prima. Tot heden geen problemen gehad.

---------------------------------------
review 10 juli 2024
Apparaat is zeer eenvoudig te installeren. Wij hebben een gladde vloer met tapijten. Hij zuigt prima. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• gemakkelijke installatie
  • prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• tot heden geen minpunten gezien

e**********@l****** 10-07-2024

Heel erg tevreden

Super tevreden! De Rowenta helpt mij zoveel met tijd besparen tijdens het huishouden. De app is fantastisch om zijn werk te laten doen als ik niet thuis ben. Geen negatieve opmerkingen voor dit geweldige apparaat.

Pluspunten

• Bespaart tijd tijdens huishouden
  • Kan aangezet worden vanaf buiten via de app
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• App is in begin lastig in te stellen

j*****@v************** 14-06-2024
Betaalbare robotstofzuiger met een goede app en best makkelijk schoon te maken. Het valt me wel tegen dat kruimels soms “verplaatst” worden in plaats van opgezogen. De robot kan niet over al onze stoelpoten heen en heeft dan de neiging het eindeloos te blijven proberen. Zou nog mooier zijn als de robot zich terugtrekt en de rest van de kamer gaat doen.

t*********@h********** 30-05-2024
Makkelijk te installeren in de app, pakt alles in een ruimte mee en de routines zijn een fijne optie.

Yasin ersoy 28-05-2024

gebruiksgemak, stijlvol ontwerp, eenvoudig te gebruiken app. Ik ben tevreden met het gebruik ervan

Pluspunten

• gemakkelijk gebruik

a***************@h********** 23-01-2024

Super!

GE-WEL-DIG! Het installeren is super gemakkelijk. En met de app kan je super makkelijk aan zetten maar het fijne is dat je ook zone kan doen op de app dat de stofzuiger alleen daar bezig gaat. Het lekkerste van alles is dat die ook doet dweilen! Echt een top aankoop

Pluspunten

• Makkelijk installeren
  • Maakt goed schoon

Chrissy88** 23-08-2023

Wie wilt dit niet

Fijn product als aanvulling in de kast met huishoudhulpjes. En dat geautomatiseerd! Hij zuigt het vuil goed op, maar ga er niet vanuit dat alles gedaan wordt. Met een klein beetje hulp om vooraf de hoeken de vegen kan de stofzuiger z’n werk doen. En natuurlijk al het kindertroep opruimen. De rest doet de robot.
Wat een hoop tijd bespaart dit, top!

Pluspunten

• Weinig omkijken naar
  • Genoeg accu