iRobot 5060944997977 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot 5060944997977 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

brendadcc 22-08-2024
Geschreven voor: iRobot 5060944997977

Ik ben zeer tevreden over de stofzuig en dweil kwaliteiten, hij pakt bijna alle plekken wel mee maar raakt soms een beetje van sag door opstakels. Het akn we behoorlijk verschillen in tijd hoe lang de Roomba bezg is, soms in 40 m klaar en een andere keer ruim andrhalf uur. Geen idee wat dan het verschil is geweest. Achteraf kan je een vaag plattegrondje zien van hoe de roomba zn route heeft gemaakt. Nadeel is dat de Roomba niet op commando naar links of naar rechts gaat, hij is niet te besturen, dat was soms wel wenselijk geweest. Ook startte hij soms random zonder opdracht maaar dan liet ik m snel terug naar het dockingsstation gaan. Al met al een prima robotstofzuiger maar ik mis wel de besturingfunctie.

Test1992 21-08-2024
Geschreven voor: iRobot 5060944997977

Goede dagelijkse hulp, maar geen vervanging voor grondige schoonmaak
Ik heb de iRobot Roomba Combo Essential Y011040 mogen testen en ben tevreden met de prestaties. Voor mijn woning met een open indeling en een verdieping is hij een handige dagelijkse hulp. Het feit dat hij zowel stofzuigt als dweilt, bespaart mij tijd op mijn houten vloeren. De navigatie rond meubels en de trap werkt prima, al heeft hij soms moeite met kleine ruimtes. Wel een aandachtspunt: hij loopt soms vast op stoffen zoals gordijnen of lakens die de vloer raken. Hoewel hij de woning schoon houdt, vervangt hij de grondige schoonmaakbeurten niet. De app was zeer gemakkelijk te installeren en geeft meldingen wanneer de robot klaar is of assistentie nodig heeft wanneer hij vast loopt

Prima instap-model robotstofzuiger 20-08-2024

Prima instap-model robotstofzuiger

Geschreven voor: iRobot 5060944997977

Ik twijfelde al een tijdje over het aanschaffen van een robotstofzuiger en kreeg nu gelukkig de kans om er een uit te proberen.

Bij het openen van de doos vind je direct een QR-code waarmee je eenvoudig de app kunt installeren. Via de app doorloop je de stappen om de stofzuiger in gebruik te nemen. Het verbinden met het internet ging in eerste instantie niet soepel, maar na het herstarten van mijn telefoon, werkte het gelukkig wel.

De afgelopen dagen heb ik zowel de stofzuigfunctie als de stofzuig- en dweilfunctie afgewisseld. Via de app kun je de stofzuiger handmatig aanzetten of een schema instellen, waarbij je specifieke dagen en tijden aangeeft.

Wat ik miste bij deze stofzuiger, is de mogelijkheid om per kamer, zone of object te reinigen. Laatst was het alleen rondom de bank wat vies geworden, maar dan moet je de robot wel gewoon aanzetten en zijn hele programma door laten lopen.

Ik ben zeer tevreden over deze stofzuiger. Het huis wordt netjes schoongemaakt terwijl je andere dingen kunt doen of zelfs niet thuis hoeft te zijn. In de app kun je achteraf zien hoe lang de stofzuiger bezig is geweest en welke gebieden hij heeft schoongemaakt. Het enige wat je zelf nog moet doen, is het vuilreservoir legen. Afhankelijk van hoe vies het huis is, hoeft dit niet na elke schoonmaakbeurt.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Stofzuig en dweilfunctie

Minpunten

• Basic versie

Brenda 19-08-2024

Maakt goed schoon en dweilt er netjes achteraan!

Geschreven voor: iRobot 5060944997977

Pluspunten

• Dweilfunctie
  • Met je stem te bedienen
  • Meerdere programma's in te stellen
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• niet zelf bestuurbaar
  • Ging soms uit zichzelf z ding doen

chamac 18-08-2024

Makkelijk in gebruik Robot stofzuiger Irobot Roomba

Geschreven voor: iRobot 5060944997977

Wij hebben een iRobot Roomba Essential mogen testen. Dit is een robotstofzuiger met dweil functie.
De robot ziet er degelijk uit en heeft een design dat eigenlijk in ieder interieur zou kunnen passen. De roomba is niet zo heel erg groot dus goed te plaatsen.

De app gedownload door een QR code te scannen ging makkelijk. Wij hebben dit via een Iphone gedaan. De app gaf meerdere malen een foutmelding bij het toevoegen van de robot. Na herhaaldelijk getracht de robot aan de app toe te voegen (tip zet hier je VPN verbinding uit) wat niet lukte de app gesloten en opnieuw gestart. Toen bleek het apparaat wel toegevoegd.

De knoppen boven op de roomba zijn gebruiksvriendelijk. Aanzetten, naar “huis” sturen on the spot cleaning.

Er kan een andere taal geïnstalleerd worden echter hier hangt de app zich op en moet gesloten worden.

De Robot heeft de eerste keer de hele woonkamer gestofzuigd. Omdat de roomba vrij laag is kon deze mooi onder de bank stofzuigen. Stofzuigen duurt ongeveer 60 Minuten. Neemt goed stof op. De robot zoekt zelf zijn weg en doet dat goed. Na reinigen is deze goed schoon ta maken en evt haren onder de robot te verwijderen met bijgeleverde tool.

De dweilprestaties: water wordt goed meegenomen hebben deze dweilfunctie op standaard gebruikt op een laminaat vloer. Op een tegelvloer standaard en ultra.

Minpunt je kunt de robot niet mappen. Je kunt dus niet alleen de keuken laten stofzuigen of alleen een gedeelte van de woonkamer. Dit zou bij deze robot zeker een aanwinst zijn.

Meldingen van de iRobot komen ook op de applewatch binnen.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • bedieningsgemak
  • design
  • grote van het apparaat
  • app is goed te doen

Minpunten

• geen mappen mogelijk

JaVerbu1956 18-08-2024

Prima prijs prestatieverhouding

Geschreven voor: iRobot 5060944997977

Nadat ik de Roomba had ontvangen ben ik gelijk gestart met openmaken van de doos en het klaarmaken van het apparaat en de bijbehorende app.

Dit uitpakken van het apparaat was simpel en alles wijst vanzelf. Binnen een kwartiertje werkend.

De app was een ander verhaal. Het leek makkelijk te downloaden maar het duurde erg lang voordat alle instellingen werkte in de app. Zo kon ik pas de volgende dag een keuze maken uit de taal en ook pas de zuigkracht en de te gebruiken dweilinstelling aanpassen. Dat was wel een tegenvaller omdat het lang zoeken was om de Roomba Combo goed te laten werken met de juiste instellingen. Het lijkt dus alsof hij heel lang alle instellingen in de app aan het downloaden of verwerken is.

In het begin is het zoeken welke draden en obstakels je aan de kant moet leggen maar als je dat door hebt gaat ie moeiteloos zijn gang.

Ik heb me verbaasd over de hoeveelheid stof die hij de eerste keer opzoog (terwijl de instellingen nog niet eens optimaal waren.

Wel al een keer gehad dat hij pas de halve kamer gedaan had en dat hij zelf naar de basis terug ging omdat hij klaar zou zijn met reinigen.

Met ons hoogpolig tapijt heeft de Roomba moeite. Vaak komt hij er niet op of blijft hij op het tapijt staan. Hij lijkt dus minder geschikt voor hoogpolige tapijten.

Na twee weken testen en dagelijks gebruik ben ik tevreden over de Roombo Combi maar zou ik de volgende keer voor een geavanceerder model kiezen.

Positieve punten: makkelijk te installeren, eenvoudig in gebruik, Zuigt prima
Negatief. Moeite met hoogpolig tapijt, dweilfunctie matig, heeft soms moeite om over stoelpoten heen te komen.

Pluspunten

• gemakkelijk te installeren
  • maakt weinig lawaai

Minpunten

• moeite met hoogpolig tapijt
  • loopt wel eens vast

Mustamu 12-08-2024

Een aanrader voor nieuwe gebruikers van robotstofzuigers

Geschreven voor: iRobot 5060944997977

De Roomba Combo Essential is een geweldige aanvulling in mijn huis. Deze robotstofzuiger maakt schoonmaken moeiteloos. Hij is helaas iets te luid, maar efficiënt en manoeuvreert gemakkelijk rond meubels. Wat ik vooral waardeer is de krachtige zuigkracht en de mogelijkheid om zowel te stofzuigen als te dweilen in één keer. Dankzij de slimme sensoren vermijdt hij obstakels in het huis. Een echte tijdsbespaarder en een must-have voor elk huis die kennis wilt maken van een robotstofzuiger!

Pluspunten

• Slimme navigatie
  • Efficiëntie
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Alles-in-één functie

Minpunten

• Geen selectieve reiniging
  • Kleine watertank
  • Geen geavanceerde mapping
  • Dweilprestaties