De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 2000-serie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Karolina 24-08-2024

Mooi stofzuig robot van Philips

Geschreven voor: Philips 2000-serie

Een erg mooie stofzuig robot van Philips. Na het uitpakken begint hij meteen met het aanleggen van een plattegrond van je huis hij doet dit nauwkeurig en netjes. Daarna kun je via de app aangeven welke plekken je wil dat hij niet stofzuigt of niet de dweil. Ook kun je in de app veel aangeven hoe hij moet stofzuigen hoe vaak hij bij bepaalde plekken langs Moet gaan en ook het dweilen kun je aangeven hoe droog of nat je wil dat hij de dweilt. Het feit dat hij na het stofzuigen bij het laadstation zichzelf geleegd is erg handig. Ze geven aan dat je maar één keer per maand de zak hoeft te legen maar dit ligt ook eraan hoe vuil je huis is. Hij dweilt goed echter geeft haar geen druk tijdens het dweilen dus moeilijkere vlekken had hij er niet uit.

Virginia 24-08-2024

Super instapmodel!

Geschreven voor: Philips 2000-serie

Ik heb dit product mogen testen. Ik heb voor deze gekozen omdat hij ook gelijk dweilt en de prijs mij echt wel vrij scherp leek, dus een mooi instap modelletje om eens te proberen of het wat is. Het schoonmaak resultaat heeft mij positief verrast; zeker de eerste paar keer nam hij extreem veel stof op; hij komt namelijk goed op plekken waar ik zelf niet goed bij kan, zoals bijvoorbeeld onder de bank en onder het bed. De zuigkracht is voldoende voor mijn huis met tapijt en kat. Hij kan goed onderscheid maken tussen tapijt en past zijn zuigkracht dan aan
Wat ook super fijn is, is dat hij dus ook gelijk dweilt! Het dweilen is niet streperig en hij mist dus geen lijnen. Het gebruik is makkelijk via de app; je kunt je map dan aanpassen met verboden zones en de hoeveelheid zuigkracht en water aanpassen. Je kunt in de app terugzien wat hij heeft gedaan.

Pluspunten

• Dweilt
  • Zuigkracht

Minpunten

• Map kwijt
  • Loopt vast
  • Bak vaak zelf legen

Rickert1993 24-08-2024

Makkelijke hulp in het "huishouden"

Geschreven voor: Philips 2000-serie

Met een paar katten en huisdieren leek mij dit het ideale hulpje in huis om mij te verlossen van de vele haren en zand welke zij meebrengen.

De installatie gaat bijna vanzelf, app installeren, stofzuigen aanzetten, station in het stopcontact en de stappen volgen welke er gezegt worden.

Wanneer dit allemaal gedaan is maakt de robot een klein rondje door het huis waarmee hij een kaart maakt van het te stofzuigen gebied.

Hij reinigt de kamer (50m2) in ongeveer 45 minuten, verbruikt daarbij ongeveer 40% in de hardste zuigstand.
Doet dat in zoveel mogelijk rechte banen en op gedeeltes waar de stoelpoten of de poten van de bank staan, maakt hij er keurige rondjes omheen.

Nadat hij alles gehad heeft, gaat hij terug naar het station waar hij zichzelf leegt en begint met opladen.

Pluspunten

• Makkelijk app en bediening
  • Slaan weinig delen over

Minpunten

• Het legen in het station maakt wat meer herrie

l************@h********** 23-08-2024
Geschreven voor: Philips 2000-serie

Ik heb deze Philip robot stofzuiger mogen testen.
Wij hebben een 4 kamer appartement wat lekker vol staat.
Ik moet zeggen het valt mij 1000% mee.
Wij hebben verhoogde dorpels en “botje” ging er prima overheen.
2 vloerkleden ging ie prima over heen, echter het hoogpolige kleed bleef ie in vast zitten.
Installatie via de app ging super snel en makkelijk. Je kan àlles volgen in de app en na het in kaart brengen kan je zones instellen waar ie niet mag komen.
Kamer kan je verschillend instellen.
In de app kan je de zuigkracht instellen of of stil modes zetten.
Op de hoogste zuigkracht deed ie over ons appartement 49m2 en batterij zat daarna nog op 30%
Al met al aangenaam verrast zelfs met een vol huis ontwijkt ie alles en neemt genoeg vuil op.
Het is geen deep clean apparaat, voor dagelijks gebruik prima, maar niet te vergelijken met onze reguliere stofzuiger omdat hiermee wel in hoekjes en randjes komt

b******@h********** 23-08-2024
Geschreven voor: Philips 2000-serie

Ik heb de Philips Robotstofzuiger XU2000/10 mogen testen. Via de handige app kun je hem makkelijk installeren, aanzetten en besturen hij is zeer gebruiksvriendelijk en duidelijk.

De stofzuiger brengt kamers goed en gemakkelijk in kaart. De robotstofzuiger stofzuigt en dweilt in één beurt en werkt goed op onze laminaat vloer. Wij hebben geen vloerbedekking of kleed dus hier geen oordeel over.
Hij komt goed op plekken waar we zelf slecht bij komen, onder kasten, tafel en bank. Het dweilen doet ie goed voor dagelijks gebruik. Bij het dweilen wordt er alleen gebruik gemaakt van water. De zuigkracht is meer dan voldoende. Ook hoeft de afvalbak niet tussentijds geleegd te worden wat erg fijn is.
Voor een instapmodel is dit een goede robotstofzuiger.

Testiris 22-08-2024

Fijne robotstofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000-serie

Als tester van de Philips Robotstofzuiger XU2000/10 ben ik tevreden met de prestaties van dit apparaat. Wat mij direct opviel, is hoe de automatische stand. Zodra hij een tapijt of veel vuil herkent, verhoogt hij automatisch de zuigkracht, wat resulteert in een betere reiniging. De combinatie van stofzuigen en dweilen werkt goed; hij slaat geen enkel plekje over. Zelfs de lastig bereikbare hoeken worden netjes meegenomen Wel is de stofzuiger bij ons een aantal keer vastgelopen in de kabels, dus die plek hebben we als no-go zone geselecteerd nu. De app is eenvoudig in gebruik en biedt veel mogelijkheden, zoals het instellen van schoonmaakschema's en het monitoren van de voortgang. Ook de stille stand is erg prettig. Wij zetten hem midden in de nacht aan zonder last te hebben van het geluid. De volgende ochtend is het huis gestofzuigd. De robot kan ook verschillende plattegronden opslaan zodat je hem ook boven neer kan zetten. De dweilfunctie werkt prima, maar voor hardnekkig vuil moet je echt nog zelf dweilen. Omdat hij geen grote opvangbak heeft past het thuisstation bij ons onder de bank. Dit is ideaal omdat je dan geen enorme robot midden in je huis hebt staan.

Pluspunten

• geluid
  • compact
  • app
  • zuigkracht

Minpunten

• aantal keer vastgelopen in kabels

Luuk Smeyers 18-08-2024

Mooi instapmodel robotstofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000-serie

Ik heb de Philips Robotstofzuiger XU2000/10 mogen testen. Als instapmodel is het een fijne robotstofzuiger. Het is makkelijk op te zetten en te installeren via de app. Ook het aansturen van de robot via de app is simpel en duidelijk. Ook is het een pré dat de robot kan dweilen en stofzuigen in één.

De robotstofzuiger werkt goed voor gladde vloeren maar hij heeft wat meer moeite met tapijten. Als je deze echt schoon wilt hebben moet de robotstofzuiger hier meerdere malen overheen, zelfs op max zuig stand.

Hij brengt de kamers makkelijk in kaart en vind dan goed zijn weg. Als je op zoek bent naar een instapmodel die het zuigen en dweilen uit handen kan nemen, is dit een goede prijs kwaliteit verhouding robotstofzuiger.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit verhouding
  • gebruiksgemak
  • stofzuigen en dweilen in 1

Minpunten

• zuigt tapijten minder goed

m**************@g******** 18-08-2024
Geschreven voor: Philips 2000-serie

Mooie robotstofzuiger, ook met huisdieren. De machine kan zowel stofzuigen als dweilen.

Miriam W 18-08-2024

Mooie robotstofzuiger, ook ideaal als je dieren hebt.

Geschreven voor: Philips 2000-serie

Ik heb deze robotstofzuiger een aantal weken mogen testen en ben positief verbaasd.

De sotfzuiger is redelijk krachtig. Het koeienhuid geeft geen enkel probleem en de mat bij de voordeur is schoon. Ik heb twee langharige katten en die haren kan hij prima ook uit de matten krijgen.

De Stofzuiger heeft geen problemen als hij over een liggende tafelpoot van ongeveer 1 cm heen moet, echter wanneer de poot hoger is, dan merk je dat dat niet lekker gaat.

Door zones uit te sluiten kun je zorgen dat je kleed wel wordt gezogen, maar niet gedweild wordt.

Ik ben echt positief verbaasd en ben wel fan geworden.

Pluspunten

• Zuigt dieren haren goed op

Minpunten

• liggende obstakels >1cm moeilijk

M. Driessen 12-08-2024

Mooie robotstofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000-serie

Ik heb de Philips robotstofzuiger een aantal weken mogen testen. Hij bevalt best goed, hij geeft net resultaat na stofzuigen en dweilen. Er zit een goed borstel op om goed in de hoekjes te komen. De robotstofzuiger is makkelijk in gebruik en eenvoudig schoon te maken. Een nadeel vind ik dat de robotstofzuiger als je de dweil erop hebt, niet alleen kan stofzuigen, daarnaast staat er dat hij bijvoorbeeld een mat of tapijt op kan van een hoogte van 20 mm, bij mij lukte het niet bij een deurmat van 10 mm. Hij kwam daar niet op, dat is wel een nadeel.

Pluspunten

• Net resultaat
  • Makkelijk in gebruik
  • Eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Heeft moeite met op een mat komen

NomenNescio 11-08-2024

Goede all-round robotstofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000-serie

De afgelopen weken heb ik deze Philips robotstofzuiger mogen testen. De installatie verliep heel makkelijk door middel van het scannen van een QR-code. Bij het eerste gebruik maakte de robot een nauwkeurige map van mijn woning. Ik had de robot geplaatst op de begane grond, waar de woonkamer, keuken en hal zich bevinden.

Ik vond het fijn om deze robotstofzuiger te mogen testen, mede door de aanpasbare mogelijkheden van de schoonmaakmethode. Ik heb een zoontje van 1,5 jaar en als hij wat eten laat vallen, kun je via de applicatie aangeven waar de stofzuiger specifiek moet schoonmaken. Dit soort mogelijkheden zorgde ervoor dat ik de robotstofzuiger sneller gebruikte.

Het enige wat de robotstofzuiger niet voor elkaar kreeg was het stofzuigen van onze zwarte deurmat. Ik heb verschillende opties geprobeerd, maar het lukte echt niet.

Al met al ben ik zeer tevreden met deze robotstofzuiger en daarom raad ik hem aan.

Pluspunten

• de verschillende mogelijkheden
  • snelheid van het gebruik

Minpunten

• kan niet de zwarte deurmat schoonmaken

Tester1082 11-08-2024

Philips XU2100/20 - het perfecte huishoudmaatje

Geschreven voor: Philips XU2100/20

De App ziet er overzichtelijk uit. In de App kun je een schoonmaakprogramma instellen. Zo heb ik nu ingesteld dat de robot wekelijks standaard elke maandag en vrijdag om 9.00 uur start met stofzuigen en dweilen. Standaard met de zuigkracht op optie 3 (sterk) en de natheid van de dweil op optie 2 (medium). Nu moet ik alleen niet vergeten vooraf de eetkamer stoelen op kop op de eettafel te zetten. Want helaas loopt de robot vast bij mijn trapezium vormige poten onder de eetkamerstoelen. De robotzuiger heb ik nu 3 weken getest en de schoonmaakprestaties hebben mijn verwachtingen overtroffen. Zelfs lastige hoeken, zand op de voordeurmat, vlekken van modderige schoenen en geknoei in de keuken krijgt deze held allemaal perfect schoon.

Pluspunten

• alle vuilresten weg na stofzuigen
  • dweilfunctie goed resultaat
  • uitgebreide en makkelijk te bedienen App
  • geluidsniveau robot lager dan stofzuiger
  • twee dweilen meegeleverd

Minpunten

• eetkamer stoelen vooraf op de kop op tafel

Robotexpert 06-08-2024

Leuk voor een grote ruimte met weinig optakels

Geschreven voor: Philips XU2100/20

De afgelopen 2 weken heb ik de eer gehad om deze Philips XU2100/20 te testen.
Dit heb ik uitgebreid gedaan. Zo heb ik het apparaat in 3 verschillende woning aan het werk gezet. Ik zal voor nu ingaan op mijn eigen woning.
Het scannen van de woonruimte ging fantastisch en hij weet precies waar een kamer begint en waar die eindigt. Echter zou ik aanraden wanneer u een volle kamer heeft en er relatief weinig leeg oppervlak is, het te houden bij een reguliere stofzuiger. Dit omdat ik er nu achter kom dat het meeste werk zit in het stofzuigen van alles behalve de vloer.
De bijhorende applicatie werkt echt fantastisch en is ongelofelijk uitgebreid. Dit is iets waar ik altijd enorm enthousiast van word. Zo kun je gemakkelijk grensgebieden aangeven, timers instellen, schoonmaak-programma’s maken en/of instellen, routines creëren et cetera. Ook hierbinnen kun je weer van alles Customisen; Zoals de vacuüm stand instellen, de hechting, herhalingen inzetten en nog veel meer.
Toch ben ik niet overtuigd, dit om de volgende redenen; Ik heb een tafel met gekruiste metalen poten, elke beurt rijd hij hier een klein beetje op en loopt dan vast met de melding dat hij op de grond gezet moet worden, een loskabeltje aan de rand van de vloer is een obstakel waar hij telkens aan vast blijft zitten met zij borsteltjes, de zorgvuldigheid van het daadwerkelijk opzuigen van de vloer is niet na behoren en de dweil-functie laat wel natte strepen achter maar de opgespaarde viezige vegen op de grond haalt hij niet weg.

Pluspunten

• Leeg-station
  • Super goede indexatie van ruimtes
  • Onwijs uitgebreide functionaliteiten met de app.

Minpunten

• Herkend schuin lopende opjecten niet.
  • Hangt vaak vast
  • dwijlfunctie is niet optimaal.

R. De crom 06-08-2024

Erg fijne robotstofzuiger/dweil

Geschreven voor: Philips XU2100/20

Ik heb 2 weken lang de Philips XU2100/20 mogen testen. Wij hebben een lichte vloer waardoor er vaak gestofzuigd moest worden. Hiervoor was ik in de markt voor een robotstofzuiger. De XU2100/20 heeft er voor gezorgd dat ik heel veel schoonmaak tijd bespaar. De robot maakt erg goed schoon en komt in alle hoeken. Hij maakt echter wel veel geluid en helemaal wanneer hij zijn compartiment gaat legen in het dockingstation(dit hoorde ik door heel het huis) dit zorgde er voor dat ik hem niet s ’nachts aan kon zetten. Een ander nadeel is dat de sensor waarmee de kamer geregistreerd wordt op 5cm hoogte zit, dit betekend dat hij dingen onder de 5 cm niet ziet en hier tegen aan botst of op vast komt te zitten. Buiten deze minpunten is het een erg fijn product en een aanrader om je schoonmaak proces te verkorten.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Bereikbaarheid
  • Snelheid

Minpunten

• Hoogte sensor
  • Geluid
  • Laat niet weten wanneer hij vast zit

j***************@g******** 06-08-2024

Jeroen12345

Geschreven voor: Philips XU2100/20

Ik heb dit product enkel weken mogen testen en ben tevreden over de robotstofzuiger. De installatie is eenvoudig, via de app wordt er precies uitgelegd wat je moet instellen. Daarna maakt de robot een verkenningsronde door de kamers en verdeeld deze in meerdere kamers. In de app kun je aangeven hoe intensief de robot moet zuigen en dweilen.
Nadat de robot de kamers schoon heeft gemaakt leegt deze automatisch in het auto-empty station, dit maakt iets lawaai maar is niet storend.

Pluspunten

• Werking app
  • Zuigkracht/instellingen

S. Bouw 05-08-2024

Geen succes

Geschreven voor: Philips XU2100/20

Dit product heb ik mogen testen. Het duurde enige tijd voordat ik de robot verbonden had met mijn wifi netwerk. De robot maakt eerst een rondje door het huis waarna je de ruimtes en volgorde van reinigen in kunt stellen in de app op je telefoon.
De robot bleef achter de stoelpoten hangen ik heb hem daar zelf af moeten halen. Tijdens het zuigen zoog hij maar de helft van de badkamer. Hondenharen heeft hij ook moeite mee. Voor mij een rede om deze robotstofzuiger niet te kopen

Pluspunten

Minpunten

• Blijft hangen achter stoelpoten
  • Moeite met hondenharen

r********@g******** 04-08-2024
Geschreven voor: Philips XU2100/20

De Philips HomeRun 2000 is een krachtige en efficiënte robotstofzuiger die uitblinkt in gebruiksgemak en schoonmaakprestaties. Met zijn slimme navigatiesysteem vermijdt hij obstakels en zorgt hij voor een grondige reiniging van elke ruimte. De krachtige zuigkracht en lange batterijduur maken hem ideaal voor dagelijks gebruik. Het apparaat is eenvoudig te bedienen via een gebruiksvriendelijke app, waarmee je ook schoonmaakschema's kunt instellen. Een nadeel is dat hij soms moeite heeft met hoogpolige tapijt. Al met al biedt de Philips HomeRun 2000 een uitstekende balans tussen prijs en prestatie voor een schone en opgeruim huis.

Tester0882 04-08-2024

Robotstofzuiger stof/dweil in 1

Geschreven voor: Philips XU2100/20

Ik heb de robotstofzuiger een paar weken mogen testen. Met de app kan je alles makkelijk instellen, van zuigkracht, natheid van de dweil, hoevaak en hoe krachtig je het maar wil. Zuigen en dweilen doet die in 1 keer. Op de mat is de zuigkracht harder en zonder dweil. Ik heb alles op krachtig staan en ben tevreden over het resultaat. Helaas zit die vaak vast onder onze verwarming en op de tafelpoot. Dus we moeten erbij zijn als de robot aan het werk is. Na de beurt of als die moet opladen gaat die automatisch terug naar het auto-empty station om op te laden en te legen. Dit is kort maar krachtig met veel geluid. Hier zit de stofzak in die je moet omwisselen als die vol is.

Pluspunten

• App alles in te stellen
  • Zuigen en dweilen in 1 keer
  • Tevreden over resultaat

Minpunten

• Zit regelmatig vast
  • Bovenkant snel beschadigd onder de verwarming

MJ1MJ 03-08-2024

Kon mijn (hoge?) verwachtingen niet waarmaken

Geschreven voor: Philips XU2100/20

Vanwege mijn kat en een kattenbak in de woonkamer leek dit mij de perfecte oplossing om niet elke dag te hoeven stofzuigen of vegen - maar helaas! Ik ben heel blij dat ik dit product eerst heb mogen testen, om te zien of het mij bevalt om een robotstofzuiger te hebben. Ondanks dat ik wist dat het niet te vergelijken is met een standaard stofzuiger, is het me helaas erg tegen gevallen. De robot botst constant tegen m’n stoelpoten op, trekt m’n plinten los en loopt continue vast waardoor je ‘m weer moet verplaatsen. Voor mij meer zorgen dan dat het ontzorgt en past dus jammer genoeg niet in dit huishouden.

Minpunten

• Loopt continue vast
  • Trekt plinten er af
  • Sleurt deurmat mee
  • Vergeet kaart en moet weer opnieuw instellen

a***********@g******** 02-08-2024
  • Product vandaag in bezit
Geschreven voor: Philips XU2100/20

Ik heb deze stofzuiger mogen testen. Ik keek al langer uit naqr een dergelijke stofzuiger die het werk uit je handen neemt. Toch viel me deze exemplaar een beetje tegen.
Dit met name doordat de dweilfunctie niet nauwkeurig was, ik kon op de vloer zien dat er veel velden werden overgeslagen. Net of de stofzhiger zigzag aan het werk was. Dus halve werk, haha. Ook kan je aam t water geen soapje toevoegen.

Zuigkracht van de stofzuiger was goed, maar in kleine hoeken en om bv een tafelpoot heen werd het niet goed schoongemaakt.

Installeren van de app wees voor zich. Je doorloopt de stappen die je ziet, niet veel werk en niet ingewikkeld.
Het scannen van de ruimtes gaant ook gemakkelijk. Je kuntmet de app op je telefoon aangeven welke functie je wilt gebruiken enwelke ruimte schoonmaken. Naar mn idee raakte de stofzuiger snel leeg. Als ik de laadstation uitde stekker deed om hem op te bergen en was opgeladen was die de volgende dag alweer leeg. Het is denk ik niet de bedoeling om de stekker uit te halen.

Laadstation bevat een zak die je dient te vervangen als die vol is
Het is een prettig hulpje, wel met wat beperkingen.

Tester0122 01-08-2024

Philips XU2100/20 aanrader!

Geschreven voor: Philips XU2100/20

Ik heb deze robotstofzuiger een aantal weken mogen testen. Ik was altijd best wel sceptisch over een robotstofzuiger, want ja dat is toch een luxeproduct en waarom zou je dat nodig hebben als je al een gewone stofzuiger hebt? Nou, ik heb hem nodig ! Wat wordt ik hier blij van.
Met een groot gezin en een drukke baan is stofzuigen niet meteen je favoriete bezigheid in die spaarzame vrije tijd. Deze robotstofzuiger neemt dit voor een groot deel uit handen. Hij heeft een stofzuigerfunctie en een dweilfunctie. Hij is erg gebruikersvriendelijk en zelfs een digibeet kan de was doen. Je installeert de app op je telefoon en je wordt door het programma geleid. De robot scant de ruimte en daarna kun je per ruimte/ kamer of zelfs een zone in de kamer instellen wat je er gedaan wilt hebben. Zo heb ik in een gedeelte van de huiskamer een kleed liggen. Dit kleed kan ik erg grondig laten stofzuigen, maar wil ik niet gedweild hebben. Geen probleem, instellen en klaar ! Ik kan een virtuele muur of een niet betreden zone toevoegen (omdat er een vaas staat die niet om mag vallen). In de app is goed af te lezen hoe lang de robot over de ruimte doet, het patroon wat ie aflegt en hoeveel batterij hij nog heeft. Er zit een start en pauze functie op. Je kunt dus in dezelfde ruimte zijn en mocht je de robot willen passeren zet je die even op pauze. De robot geeft aan wanneer ie klaar is en zijn oplaadstation weer opzoekt. Hij gooit dan automatisch ook de stof eruit. Dit is heel kort een krachtig geluid maar niet storend en zoals gezegd kort. Kortom ik raad deze robot stofzuiger van harte aan.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • apart in te stellen functies

c****************@g******** 01-08-2024

Robotstofzuiger stof/dweil in 1

Geschreven voor: Philips XU2100/20

Pluspunten

• App alles in te stellen
  • Zuigen en dweilen in 1 keer
  • Tevreden over resultaat

Minpunten

• Zit regelmatig vast
  • Bovenkant snel beschadigd onder de verwarming

k****************@g******** 31-07-2024

Top robot

Geschreven voor: Philips XU2100/20

Ik heb de robotstofzuiger/dweil een aantal weken mogen testen. Allereerst was de installatie van de app erg gemakkelijk en snel. Vervolgens maakt de robot een scan van woning en kan je hierna aangeven welke gedeelte de robot niet mag komen en kan je de ruimte opdelen in kleinere ruimtes. Ik vind het erg fijn dat ik zelf kan aangeven waar de robot niet mag komen, zo heb ik een gedeelte afgebakend waar ik altijd losse kabels heb liggen. Verder kan je de robot 1, 2 of 5 keer een rondje laten zuigen en heeft de robot ook verschillende standen met verschillende zuigkracht en een stille modus die ik zelf als erg prettig heb ervaren terwijl ik aan het thuiswerken was. Helemaal ideaal is dat deze robot ook een dweilfunctie heeft waardoor je zelf je handen vrij hebt om iets anders te doen.
Al met al zeker een aanrader!

Pluspunten

• Stille modus
  • Ruimtes afbakenen
  • Dweilfunctie

m*****************@g******** 22-07-2024
Geschreven voor: Philips XU2100/20

Robotstofzuiger uitgebreide getest. De eerste installatie werkt echt superhandig en snel. Ruimtes zijn aanpasbaar en op te delen in zones waar bv alleen maar gezogen hoeft te worden. Doordat robotstofzuiger zowel zuigt als dweilt wordt de ruimte goed schoon. Ook op vloerbedekking of tapijten doet de stofzuiger goed zijn werk. Enig minpunt is dat stofzuiger moeite heeft in het donker l, bijvoorbeeld onder de bank. Zorg dan voor voldoende licht.

Al metbal zeker een robotstofzuiger die de moeite waard is. Bijkomend voordeel van robotstofzuiger is, dat je de vloer netjes opgeruimd moet houden.