TP-LINK TL-WR1042ND

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-LINK TL-WR1042ND op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

MikeSinner 04-11-2013
Geschreven voor: TP-LINK TL-WR1042ND

Af en toe lijkt het erop dat mensen alleen nog maar reviews schrijven als ze iets te klagen hebben, dus ik doe het even wat anders om te compenseren voor de 2 slechte reviews hier.

Ik had hiervoor een ASUS en die gaf na net een jaar al de geest. Het ding werd altijd al behoorlijk warm en er zat niet eens wifi op, het was dan ook vooral om een extra PC aan te sluiten, omdat ik van Ziggo nog een hele oude modem had met slechts 1 uitgang.

Een hele verademing bij deze router was dat ik hem er in kon pluggen en hij het bijna direct deed. Die Asus moest ik eerst extreem veel moeite voor doen om hem aan de praat te krijgen, wat dus uiteindelijk in hield dat iemand anders hem in moest stellen en zelfs hij er moeite mee had, terwijl hij er met zijn baan in de ict en programmering heel wat meer ervaring mee had.
Vervolgens was het ook erg prettig te merken dat deze router ook helemaal niet warm word, wat weer goed is voor de levensduur, want alles wat (te) warm word, zal korter mee gaan dan iets wat lekker koel blijft.

Het bereik is uitstekend, ik heb zelfs boven bereik door een plafond van gewapend beton heen, dus ook daar geen klachten. De 'noodknop' voorop om wifi in één keer mee aan en uit te zetten is ook handig en ik heb hem nu sowieos al langer dan die Asus en ben er nog steeds heel erg tevreden over. Heb er 1 en soms 2 PC's tegelijk aan zitten en de TV zit er ook aan en op alle apparaten supersnelle verbinding. Ook wifi gaat als een speer, dus ik snap niet waarom er niet meer POSITIEVE reviews zijn over deze router!

Funworks 07-03-2013
Geschreven voor: TP-LINK TL-WR1042ND

Gratis bij Vodafone ABO. Heeft slechts een goeie week gewerkt! Viel om de 20 minuten uit. Vodafone gebeld maar hebben geen alternatief. Men heeft dit in onderzoek genomen en is met de leverancier in overleg. Dus afwachten maar. Gelukkig had ik mijn oude ( D-link ) router nog.

greko 08-03-2013

na veel gebel heeft Vodafone mij een linksys e2000 gestuurd.
en daar hoef je ook niet echt blij mee te zijn.

greko 25-02-2013
Geschreven voor: TP-LINK TL-WR1042ND

deze krijg je dus gratis bij een vodafone glasvezel abbo.
nou 1 en al ellende vodafone leverd ze niet een meer uit nu aan nieuwe klanten.ik heb op dit moment 1 week glasvezel van vodafone maar zonder router die begaf het hier al gelijk.
dus echt niet kopen dit tp-link produkt de hogere versie de WR1043ND is wel goed

Stefanbussum 02-03-2014

Ik denk dat vodafone er eigen firmware opzet, tp link is over het algemeen erg goed spul voor een leuke prijs.