TP-LINK TL-WR842ND

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de TP-LINK TL-WR842ND op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Tazmania1978nl 18-04-2013
Geschreven voor: TP-LINK TL-WR842ND

Sinds een paar maanden in het bezit van router WR842ND maar ik ga maar opzoek gegaan naar een andere router want van deze router valt minimaal 2x per week het wifi signaal weg daardoor moet ik elke keer de router rebooten. De laatste firmware geinstalleerd, ander zendkanaal, terug naar de fabrieksinstelling gezet, de router verschillende keren verplaatst en nagekeken door de computerwinkel waar ik hem heb gekocht niets helpt om dit euvel te verhelpen. Mijn vorige router van D-link was een stuk betrouwbaarder maar daar was naar 4 jaar de voeding van kapot en op aanbeveling van de computerwinkel deze TP-Link TL-WR842ND gekocht aan de hand van mijn klachten mag ik een nieuwe router met aftrek van de aankoopkosten kopen in de competerwinkel waar ik de router gekocht heb.